Bouwjaar | 29-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.035 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XL-869-K Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 56.035 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XL-869-K Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Henk Schasfoort |
Contactpersoon | Patrick Schasfoort |
Adres | Bedrijvenstraat 20 |
Postcode | 7641 AN |
Plaats | Wierden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 657755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-schasfoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 905 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.370 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een tweecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: Lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Audiovolume aanpassen of wisselen van radiozender: dat gaat makkelijk en veilig met de audiobediening op het stuur. Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. Deze Fiat 500 is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Met cruise control rijdt u rustiger en meer ontspannen, en bovendien zuiniger. En deze auto heeft ook verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.
Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500e | De beste Fiat die niet te koop is
Wat is de beste Fiat die er te koop is? Afgaande op de verkoopcijfers is dat de Fiat 500. De Fiat 500 heeft een aantrekkelijke vormgeving, prima rijeigenschappen en een bescheiden prijskaartje. Een elektromotor zou de 500 ook nog eens comfortabel, uitstootvrij en... bespottelijk goedkoop per kilometer maken. En alhoewel hij (hier) nooit te koop is geweest, bestaat er wel degelijk een elektrisch aangedreven versie: de Fiat 500e.
De Fiat 500e was ooit een kostbaar eco-speeltje, maar is als gebruikte auto juist een uitgekiende keuze: snel, stil en heel goedkoop per kilometer.
Plus
- veel comfortabeler dan andere stadsauto's
- minimale kilometerkosten
- vlot en wendbaar
Min
- beperkte actieradius
- inmiddels verouderd infotainment
- type 1-stekker voor opladen
Conclusie
De beste Fiat is de Fiat 500. En een proefrit leert dat de beste Fiat 500 de 500e is. Wat de 500e zo aantrekkelijk maakt, is op de eerste plaats de extreem lage kilometerprijs. Daarbij presteert de 500e beter dan een gewone 500, terwijl het comfort op een veel hoger niveau staat (van pruttelende tweecilinder naar het stilletjes zoemen van een elektromotor).
Echter, de Fiat 500e heeft de prijs van een royale middenklasser en is daarom nooit te koop geweest in Europa. Om te voldoen aan de wet, werd de 500e echter wél in Amerika aangeboden in 2014 en 2015. Met dank aan de subsidie van de Amerikaanse overheid en dankzij het aflopen van leasecontracten aldaar is de 500e nu een uiterst gewilde occasion. En dankzij de diensten van bedrijven zoals het "500e Fiat Center" te Kortenhoef is de beste Fiat 500 nu ook in Nederland te koop!