Ferrari 348 TS ~Ferrari Munsterhuis~

€ 94.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-04-1992
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.914 km
Deuren 2
Kenteken X-395-JS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.405 cc
Vermogen 217 kW (296 pk)

Ferrari 348 TS ~Ferrari Munsterhuis~


€ 94.950,-

Algemeen

Bouwjaar 14-04-1992
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.914 km
Deuren 2
Kenteken X-395-JS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.405 cc
Vermogen 217 kW (296 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Munsterhuis Sportscars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goudstraat 31-49
Postcode 7554 NG
Plaats Hengelo Ov
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2032536 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.munsterhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • lederen bekleding

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Modelreeks: jun 1994 - jun 1996

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 270 km/u

Maten
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 340 kg
GVW: 1.680 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
Emissieklasse: Euro 0

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Hierbij verkopen wij deze compleet onderhouden Ferrari 348 TS voor onze klant.
In een eerder bezit is de auto opnieuw gespoten in Nero, de originele carrosseriekleur is Rosso Corsa.
De distributieriem is vervangen, de 348 is helemaal rijklaar.

De convertable versie van de 348 TB, met een afneembare hardtop, werd aangedreven door dezelfde aandrijflijn als de Berlinetta-versie, waardoor hij gelijkwaardige prestaties leverde.
De carrosserie werd opnieuw gestyled door Pininfarina. De indrukwekkende dynamische eigenschappen van beide versies waren zo bij uitstek geschikt voor het circuit dat in 1993 speciaal voor deze auto's een Challenge werd opgericht.
Het nieuwe model week radicaal af van de ontwerpfilosofie van zijn voorganger, niet alleen wat betreft de mechanische lay-out, maar ook wat betreft de stijl van de carrosserie en de chassisconstructie. Samen met het zustermodel van de 348 tb was dit de eerste Ferrari in serieproductie die geen apart stalen chassisframe had. In plaats daarvan werd een chassis van geperst staal gebruikt, met een afzonderlijk stalen subframe van de motor eraan vastgeschroefd, terwijl de carrosseriepanelen door een robot aan de hoofdstructuur waren gelast en vastgeschroefd. De wielbasis was 2450 mm en het chassis had op het TS-model de fabriekstypereferentie F 119 AS.
De door Pininfarina ontworpen carrosserie was in wezen dezelfde als die van het 348 tb-model met vaste kop, afgezien van het solide verwijderbare dakpaneel, dat onder een hoes achter de stoelen kon worden opgeborgen als het niet in gebruik was. Ook het interieur was vrijwel identiek aan dat van het gelijktijdige 348 tb-model, afgezien van de opbergruimte voor het dak achter de stoelen.
Net als bij de 348 tb kwam dit targadakmodel ook in aanmerking voor deelname aan de Challenge Race Series voor de 348-modellen, waarbij klanten een vast bedrag betaalden voor een veiligheids-/prestatiekit en baanondersteuning voor het seizoen. Het 348 ts-model stopte met de productie in 1993 met de aankondiging van de bijgewerkte 348 GTS. Tijdens de productieperiode werden in totaal 4228 exemplaren geproduceerd met de chassisnummers 81651 tot 96964, wat ongeveer een derde meer was dan het model met vast dak.

Voor meer informatie:
Bel +31(0)74-2555370 of mail:
Robin Schurink R.schurink@munsterhuis.nl
Rik Hettema R.hettema

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Deel deze advertentie