Bouwjaar | 16-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.434 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-281-XV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.434 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-281-XV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Huiskes-Kokkeler Hengelo B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Goudstraat 65 |
Postcode | 7554 NG |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2554141 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.huiskes-kokkeler.nl/occasions/all |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2022 - dec 2023
Referentienummer: 9434
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 1
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 420 km
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.738 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 2.280 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 155,34 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 16-12-2024
Garantielabels: Das WeltAuto, BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Huiskes-Kokkeler is met vestigingen in Hengelo, Doetinchem, Almelo, Enschede, Oldenzaal en Aalten dé dealer in Volkswagen-, Audi-, SEAT- en ¦koda personenauto's en Volkswagen Bedrijfswagens in Oost-Nederland.
Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging en een eventuele proefrit, wel adviseren wij u vooraf een afspraak in te plannen om er zeker van te zijn dat het voertuig voor u beschikbaar is op het gewenste moment. Of u nu kiest voor particulier of zakelijk kopen, private lease, zakelijke lease, financial lease of financieren: we helpen u graag om de perfecte auto te vinden die bij u past.
Huiskes-Kokkeler besteedt de uiterste zorg aan de juistheid en volledigheid van de gegevens. Hoewel de informatie permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven zijn wijzigingen te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Cupra Born | Meer spanning, meer sensatie
Cupra is een Spaanse fabrikant van sportieve auto's. Dit nieuwe merk onderscheidt zich door de nadruk te leggen op elektrische aandrijving. Echter, bij auto's met een verbrandingsmotor kan eenvoudig winst worden geboekt met een lagere bouw, sterkere motor of geavanceerdere techniek. Elektrische auto's daarentegen hebben standaard een laag zwaartepunt, sterkere motoren en geavanceerde techniek. Weet de eerste volledig elektrische auto van Cupra desondanks meerwaarde te bieden?
De Cupra Born is een elektrisch aangedreven auto die dankzij de extravagante vormgeving en ondersteltechniek net even meer spanning en sensatie biedt dan een doorsnee elektrische auto.
Plus
- fors bereik, vlot opladen
- volop rijplezier
- scherpe aanschafprijs, minimale kilometerprijs
Min
- remmen niet berekend op intensief en langdurig gebruik
- in basis-uitvoering weinig sportiviteit
Conclusie
Het bouwen van een sportieve elektrische auto is een hele uitdaging. Van nature hebben elektrische auto's al een laag zwaartepunt, sterke motoren en zelfs achterwielaandrijving. Grote batterijen en snel opladen maken het afleggen van lange afstanden zorgeloos en eenvoudig. De lat ligt dus hoog en omdat het moederbedrijf van Cupra een auto aanbiedt die van dezelfde techniek gebruik maakt (de Volkswagen ID.3) is het nog lastiger om dat te verbeteren. Wanneer wordt gekozen voor de basisuitvoering is de Cupra daarom niet meer dan een origineel aangeklede auto, maar biedt de Born niet meer sportiviteit dan soortgelijke auto's met eenzelfde prijskaartje.
Wanneer wordt gekozen voor een sterke en luxe versie van de Born, kan Cupra zich juist uitstekend onderscheiden. Dan worden de inzittenden verwend met moderne techniek die het rijden niet alleen interessanter maakt, maar ook veiliger en makkelijker. De Cupra Born is uiterst capabel dankzij een aangepast onderstel (velgen, banden, besturing, rijhoogte) en wanneer die capaciteiten worden aangesproken geeft dat heel veel voldoening. Dankzij een sterke elektromotor (met kortstondige "boost") levert de Born ook de opwindende prestaties waar Cupra voor staat.