Citroen Jumper Citroen rijd goed met airco

€ 4.650,- excl. BTW

Bouwjaar 30-06-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 238.909 km
Deuren -
Kenteken 1-VXD-39
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Citroen Jumper Citroen rijd goed met airco


€ 4.650,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 238.909 km
Deuren -
Kenteken 1-VXD-39
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel Varsema
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grote Kranerweerd 57
Postcode 8064 PE
Plaats Zwartsluis
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10882538 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.varsema.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • winterbanden

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.954 kg
Afmetingen (LxBxH): 5413 x 2050 x 2522 cm
Wielbasis: 345 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal

Zolang deze advertentie op marktplaats staat, bus is nog steeds te koop. Rijd en schakelt goed.
Wij regelen ook export documenten.

Autohandel varsema
Grotekranerweerd 17
8064 PE Zwartsluis
Tel: 0610882538

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie