Bouwjaar | 24-09-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 270.681 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-VVR-3 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 1.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 270.681 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-VVR-3 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SJ USA CARS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vriezendijk 43 |
Postcode | 7683 PL |
Plaats | Den Ham |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21804277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sj-usacars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2006 - 2014
Kleur: Blanc banquise
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Breedte: 209 cm
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.856 kg
Laadvermogen: 1.144 kg
GVW: 3.000 kg
Interieur
Interieur: Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Fijnstofuitstoot: 41 mg/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: GEEN AFLEVERINGSKOSTEN
CAR DRIVE GOOD,BUT GEARBOX MAKE NOISE
FIXED PRICE
Check ook onze Facebookpagina "SJ USA Cars " voor de nieuwste voorraad!
SJ USA CARS is een RDW erkend bedrijf, wat al meer dan 18 jaar actief is in de auto en motor branche en zich gespecialiseerd heeft in de in- en verkoop van veelal exclusieve Amerikaanse occasions.
ALTIJD MEERDERE USA CARS & HARLEY DAVIDSON OP VOORRAAD!
Al ONZE PRIJZEN ZIJN OP BASIS VAN GEEN INRUIL, EVENTUEEL BEPERKTE INRUIL MOGELIJK OP BASIS VAN HANDELSPRIJS!
FINANCIERING MOGELIJK!
UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.