Bouwjaar | 05-07-2000 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 229.020 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 43-VR-GP |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.446 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 3.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2000 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 229.020 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 43-VR-GP |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.446 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hoog Stoevenbeld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | schrijversweg 1 |
Postcode | 7428 MD |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 651621 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.980 kg
Laadvermogen: 1.087 kg
GVW: 2.800 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal
Citroen Jumper 27C 2.5 D ROLSTOELBUS MET LIFT , DUBBELE CABINE.
Rdw teller rapport en onderhoud boekje aanwezig + 3 sleutels.
Apk januari 2025.
4 zitplaatsen en 1 rolstoelplaats.
Marge dus geen bijkomende btw en bpm vrij!
Met stuurbekrachtiging.
Prima werkende rolstoellift.
Distrubutieriem bij 207000 km vervangen.
Rolstoelauto , rolstoelbus , rolstoel , invalide vervoer , 5 personen , rolstoellift
Deze Citroen Jumper komt uit 2000, werd geleverd van 01-01-1999 tot 01-02-2002.
Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2000 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 2500 cc.
De APK is geldig tot 24-01-2025.
Deze rolstoelbus staat rijklaar en kan gelijk mee.
Afleveringskosten gratis!
Betreft nederlands geleverde bedrijfswagen geen vage import.
prijzen zijn ex 21% btw tenzij anders vermeld.
Alle inruil mogelijk.
Te naam stellen ter plekke mogelijk.
Alle export faciliteiten ter plekke mogelijk.
Graag eerst bellen of appen voor een bezichtiging 0570-651621
WhatsApp 0570 651621
Geen vaste openingstijden wij werken op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.