Bouwjaar | 28-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-TBK-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 7.399,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-TBK-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rojax Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hunneperkade 9 |
Postcode | 7418 BV |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11202870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rojaxautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 181 x 153 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.755 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Aangeboden door Rojax Automotive.
Een zeer mooie en keurig onderhouden Citroen DS4 met een nieuwe apk.
De auto rijd en schakelt goed en vertoont dan ook geen gebreken.
Ook heeft de auto de nodige opties zoals: Cv op afstand, Trekhaak, Lichtmetalen velgen, Lederen interieur, Klimaat controle, Cruise controle, Panoramische voorruit, Stoelmassage en nog meer.
De laatste onderhoudsbeurt is gedaan bij 135.000 km
Onderhoudsboekjes, 2 sleutels en Nap zijn aanwezig.
U rijdt deze auto al vanaf € 105,- p/m.
Voordat wij de auto adverteren wordt de auto eerst getest op eventuele gebreken, en daarna voorzien van een nieuwe apk.
Ook worden de vloeistoffen gecontroleerd en eventueel ververst.
En tot slot wordt de auto schoongemaakt of professioneel gepoetst.
De auto's staan altijd rijklaar, en kunnen dan ook gelijk mee zonder extra afleveringskosten.
Altijd even bellen voordat u komt, aangezien wij geen auto's reserveren.
Rojax Automotive is gevestigd op het adres
Hunneperkade 9 7418BV in Deventer.
Tel: 06-11202870
Email: rojaxautomotive@gmail.com
Website: www.rojaxautomotive.nl
Met vriendelijke groet Hans
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.