Citroen C4 Picasso 1.2 PT 130 EAT6 BUSINESS CAMERA TREKHAAK NW DISTR. RIEM
€ 16.350,-
Bouwjaar | 31-07-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PL-969-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PL-969-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Citroën Specialist Enting |
Contactpersoon | Michel van Dijk |
Adres | Zomerdijk 80-A |
Postcode | 8064 XG |
Plaats | Zwartsluis |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3867822 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.entingbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 183 x 161 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.918 kg
Max. trekgewicht: 1.470 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Bent u op zoek naar een ruime auto met hoge instap en automaat? Deze Picasso verkeert zowel van binnen als van buiten in keurige staat en is voorzien van handige extra's w.o. parkeersensoren V+A, achteruitrijcamera en een trekhaak. De beige Sand parelmoer kleur icm het Noir Onyx dak en de fraaie 17 INCH LM velgen geven de auto een chique uitstraling. Origineel NL auto met Nationale Autopas en boekjes erbij met stempels van het dealer onderhoud. De Distributieriem is net vervangen dus ook daar geen zorgen om. Laat u overtuigen met een proefrit in deze fijne auto. Voor levering met beurt en 6 maand garantie rekenen wij 595,- euro afleveringskosten. INRUIL EN FINANCIERING MOGELIJK.
= Bedrijfsinformatie =
ENTINGBV ZWARTSLUIS, SINDS 1978 FAN VAN CITROËN. OP 17 KM AFSTAND VAN ZWOLLE. Kijk snel op onze site voor meer info en meer dan 1700 reviews van onze klanten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Picasso | Speciaal voor iedereen
Ruimte is het allerbelangrijkste punt bij de keuze van een MPV (Mutli Purpose Vehicle). Bij zo'n praktische gezinsauto komen zaken zoals luxe of rijeigenschappen op de tweede plaats. Het uiterlijk wordt vaak helemaal vergeten. Citroën brengt daar nu verandering in! De "C4 Picasso" zou even praktisch en comfortabel zijn als de concurrentie, maar koppelt dat aan een bijzondere vormgeving.
Citroen toont lef met de nieuwe C4 Picasso! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Helaas valt de benzinemotor tegen, de diesel overtuigt wel.
Plus
- uitstekend weggedrag i.c.m. dieselmotor
- stil en comfortabel
- ruim en praktisch
Min
- testauto niet vrij van rammeltjes en elektrische storingen
- matig weggedrag i.c.m. benzinemotor
Conclusie
Citroën toont lef met de nieuwe C4 Picasso; waarvoor hulde! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Op sommige punten stelt de C4 Picasso echter teleur of zal de auto slechts bij een select publiek in de smaak vallen.
Het belangrijkste kritiekpunt is het weggedrag van de versie met benzinemotor. Deze stuurt te licht en wanneer het de auto lastig wordt gemaakt, is het weggedrag matig. Diverse elektronische systemen zijn lastig te bedienen of doen niet wat er van verwacht mag worden. In vergelijking met de concurrentie gebruikt Citroën conservatieve techniek met als resultaat heel gemiddelde prestaties en verbruikscijfers.
In combinatie met de dieselmotor is de C4 Picasso een heerlijk sturende auto die volop comfort biedt. Dankzij de bijzondere vormgeving en complete uitrusting weet de C4 Picasso zich echt van de massa te onderscheiden. Vooral mensen die tot nu toe geen MPV wilden hebben vanwege de nietszeggende uitstraling, zullen zich aangetrokken voelen tot deze exclusieve Citroën.