Citroen C4 1.6 VTi Tendance - Export

€ 3.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-01-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 198.000 km
Deuren 5
Kenteken 73-PFT-8 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Citroen C4 1.6 VTi Tendance - Export


€ 3.500,-

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 198.000 km
Deuren 5
Kenteken 73-PFT-8 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam WR Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bezoek op afspraak 0
Postcode 7414 WG
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 12075891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.765 kg
Max. trekgewicht: 1.550 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Citroen C4 1.6VTI.

Leuke auto voor de EXPORT.
APK verlopen.

Auto rijdt en schakeld goed!
zo ingeruild en zo weer mee

Wij kunnen zelf exportpapieren verzorgen voor deze auto. We can handle export documents. Wir machen uns zu exportieren Papiere mit Anmeldung.

- BEZOEK ALLEEN OP AFSPRAAK, WIJ ZIJN NIET ALTIJD AANWEZIG.
- LET OP WIJ ZIJN EEN HANDELSBEDRIJF, GEEN WERKPLAATS!

Handelsprijs = zo meenemen = geen garantie!!!!!!!!!!!
Inruil is ALTIJD mogelijk, wij ruilen alles in, ook toebetalen op een duurdere auto!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C4 | Comfort 2.0

Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?

Autotest | Citroen C4 Comfort 2.0

De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.

Plus

  • bijzonder comfortabel
  • moderne, rijke uitrusting
  • eigenzinnige vormgeving

Min

  • matige hoofdruimte achterin
  • zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit

Conclusie

Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.

De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.

Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.

Deel deze advertentie