Bouwjaar | 26-06-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.736 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 25-PH-PH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.736 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 25-PH-PH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's tot 4500 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kollergang 18 |
Postcode | 7773 NE |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24327937 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostot4500.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2008
Technische informatie
Koppel: 118 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 41 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Lengte: 367 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 962 kg
Laadvermogen: 403 kg
GVW: 1.365 kg
Max. trekgewicht: 535 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Zo meenemen!:
Alle auto's op basis van zo meenemen.
Geen garantie, wel transparantie!
Dit afleverpakket bevat: Minimaal 6 maanden APK
Wat een looks!
De Citroen c2 VTR uitvoering!
Sportief, stoer en handzaam. Hij vinkt alles af!
De auto ziet er keurig uit en rijdt+schakelt perfect.
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Alle auto's staan op basis van zo meenemen, zonder enige vorm van garantie.
De ene wat meer kilometers en de andere een deukje of een krasje.
Transparant is waar wij van houden en daardoor doen wij verder niks aan de auto's, alleen wel een nieuwe (minimaal 6 maanden) APK!
Hierdoor kunnen wij u toch enige vorm van zekerheid bieden.
Bel, app of mail ons voor een afspraak!
Wie weet rij jij straks in deze of 1 van onze andere schitterende auto's!
Kerwin Jansen
Auto's tot 4500
KOLLERGANG 18!
0624327937
www.autotot4500.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.