Bouwjaar | 30-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.657 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-SGV-56 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 4.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.657 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-SGV-56 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Marle Autoservice |
Contactpersoon | H. van Marle |
Adres | Steenwetering 6 |
Postcode | 8028 RB |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 427555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanmarleautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2012 - jun 2014
Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 344 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 805 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's worden standaard rijklaar afgeleverd inclusief een APK van minimaal 10 maand. Dit geld voor auto's vanaf € 3.000,00. Er zijn diverse aanvullende afleverpakketten mogelijk. Uiteraard is het mogelijk om uw huidige auto bij ons in te ruilen. U bent van harte welkom voor een proefrit.
Verder beschikt Van Marle Autoservice over een moderne werkplaats met goed opgeleide monteurs en de beste apparatuur, waardoor wij de auto's in topconditie aan u kunnen afleveren.
U bent van harte welkom voor APK, onderhoud en reparaties aan uw auto.
Foto's en video's via Whatsapp mogelijk via 06-82456942 (alleen tijdens openingstijden)
De advertenties worden uiterst zorgvuldig opgesteld. Echter zijn fouten niet uitgesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.