![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-11-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 326.477 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 33-XX-TJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 3.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 326.477 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 33-XX-TJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baan Automotive Rijssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalanderstraat 3 |
Postcode | 7461 JL |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 512343 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | baanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2007 - jun 2012
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 181 x 172 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.410 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 567 - € 594 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Baan Automotive. Uw specialist voor Saab, Volvo en Landrover.
Wij verlenen u service van ouderwetse kwaliteit in een modern jasje. Goed gedaan is beter dan goed gesproken, dus wees welkom en ervaar onze service!
Voorkom teleurstelling, bel altijd vooraf of de betreffende auto nog beschikbaar is. Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld, is Baan Automotive Rijssen niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie.
Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt, wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend.
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden, zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C-Crosser | Op zoek naar de wilde citroen
Welkom avonturiers! Vandaag gaan we op zoek naar de wilde citroen. Deze bijzondere citroen luistert naar de naam "C-Crosser". Hij is waargenomen op de snelweg, maar is ook gespot in bos en heide. Zou de C-Crosser ons pad kruisen? Ga mee op expeditie en ontdek het zelf!
![Autotest | Citroen C-Crosser Op zoek naar de wilde citroen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2228/citroen-c-crosser.jpg)
De Citroen C-Crosser is een prima SUV, maar vanwege de samenwerking met Mitsubishi en Peugeot ontbreekt een sterk Citroen-karakter. Niet eigenwijs, niet innovatief, niet overtuigend.
Plus
- verdienstelijk in het terrein
- subliem audiosysteem
- comfortabel en vlot op de snelweg
Min
- achterklep opent te laag
- minimale ruimte op tweede achterbank
Conclusie
De Citroën C-Crosser lijkt een kopie van de Mitsubishi Outlander en Peugeot 4007. Het interieur en de uitrusting zijn op de logo's na gelijk. Maar Citroën geeft de C-Crosser een eigen gezicht met een meer Europese uitstraling.
Ook technisch gezien zijn de Mitsubishi, Peugeot en Citroën identiek. De benzinemotoren en de vierwielaandrijving zijn afkomstig van Mitsubishi. Dankzij het uitgekiende systeem van vierwielaandrijving is de C-Crosser daadwerkelijk bruikbaar in het terrein. De hier gereden 2.2 liter dieselmotor is een product van Citroën. Deze motor is sterk, stil en redelijk zuinig.
Een echt verschil tussen de auto's is te vinden in het onderstel: de Citroën is iets zachter afgeveerd en daarmee iets comfortabeler. Kortom: alleen geoefende spotters kennen de subtiele verschillen, waaronder u!