Bouwjaar | 30-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 330.039 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-KZF-22 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 330.039 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-KZF-22 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veld Automobielbedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kallenkote 82 |
Postcode | 8345 HJ |
Plaats | Kallenkote |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 513309 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automobielbedrijf-veld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2011 - feb 2014
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 63 kW (86 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 179 x 144 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.632 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 2.135 kg
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Automobielbedrijf Veld, sinds 1967 zijn wij een familiebedrijf voornamelijk gespecialiseerd in Opel.
U kunt bij ons terecht voor onderhoud,APK, Airco service, Uitlijnen,, in en verkoop van jong gebruikte auto's.
Sinds 2012 hebben wij de beschikking over een super moderne werkplaats met de nieuwste apparatuur.
vanaf oktober 2016 hebben wij ook onze eigen poets afdeling binnen ons bedrijf,dus alles binnen hand bereik.
Wij leveren al onze auto's boven de 4750 euro standaard af met een nieuwe APK, grote beurt , gepoetst en met 12 maanden Bovag garantie.
Voor de auto's onder de 4750 euro geld : nieuwe APK , een beurt en garantie op maat ( in overleg met de klant , Mits anders aangegeven in de advertentie ! )
Wij rekenen GEEN afleverkosten !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Volt | Zoete wraak
"De grootste fout uit mijn carrière", noemde de voormalige baas van General Motors het stopzetten van de ontwikkeling van elektrische auto's. Ooit was het moederbedrijf van Chevrolet pioneer op het gebied van elektrische auto's, maar van hogerhand werd de ontwikkeling stopgezet. De Japanners speelden daar handig op in en hebben die voorsprong tot op de dag van vandaag niet uit handen gegeven. Maar nu slaat Chevrolet terug met de revolutionaire Volt.
De Chevrolet Volt de Amerikaanse evenknie van de Opel Ampera. Beide auto's weten door slimme techniek veel bezwaren tegen elektrisch rijden weg te nemen. De slimste oplossing voor dit moment (2011).
Plus
- extreem zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- matige ruimte achterin
- Lage onderbumper raakt regelmatig verkeersdrempels
Conclusie
Ooit was General Motors, het moederbedrijf van Chevrolet, een pionier op het gebied van elektrische auto's. Het management was echter van mening dat de toekomst lag in grote auto's met al even grote benzinemotoren en de ontwikkeling van elektrische auto's werd stopgezet. De Japanners namen de leiding over en ruim een decennium later is Chevrolet terug op het toneel van de elektrische auto.
Chevrolet doet dat door voor een radicaal andere en daarom meer bruikbare techniek te kiezen. De Volt is primair een elektrische auto, maar dankzij een reservemotor (op benzine) kan de Volt zonder tussenstop veel grotere afstanden afleggen dan traditionele elektrische auto's.
Op de koop toe is de Volt niet alleen even ruim als traditionele zakenauto's, maar dankzij de elektrische aandrijving ook nog eens comfortabeler. Hoe schoon de Volt is, hangt er van af hoe vaak aanspraak wordt gemaakt op de reservemotor en op welke manier de benodigde elektriciteit wordt opgewekt. In de praktijk werkt de baanbrekende techniek prima en daarom neemt de Volt als eerste alle bezwaren tegen elektrische auto's weg. Met de revolutionaire Chevrolet Volt is daarom niks mis en dus is GM's grootste fout eindelijk goedgemaakt.