Bouwjaar | 25-06-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.660 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 43-GFZ-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.492 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.660 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 43-GFZ-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.492 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Everts |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parkweg 163 |
Postcode | 7545 MV |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53835378 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfeverts.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 209 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 181 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.985 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 221 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Epica | Hoge druk
... dan rest er nog maar één vraag: is de Chevrolet Epica diesel net zo stil als de benzine-versie? Immers, een klein jaar geleden heeft de extreem stille en comfortabele Epica zich al kunnen bewijzen tijdens een eerste test. Onder grote druk van de Europese consument is dit topmodel van Chevrolet nu ook beschikbaar met dieselmotor. Autozine stapte met gespitste oren in de Epica diesel.
De Chevrolet Epica diesel is bijna even stil als de benzine-versie. De kwaliteit van de auto is vergelijkbaar met die van veel duurdere Europese concurrenten. Een slim zakelijk alternatief dus.
Plus
- nette prijs
- vlotte en zuinige dieselmotor
- geslaagde vormgeving, keurige afwerking
Min
- veiligheidsgordels onvoldoende verstelbaar
- onwennig stuurgedrag
Conclusie
Is de Chevrolet Epica diesel even stil als de benzine-variant? Helaas, de VCDI is niet zo stil als de benzinemotor. Maar de auto is op alle andere punten wel even comfortabel.
De uitstraling, afwerking, uitrusting en het comfort zijn vergelijkbaar met dat van beduidend duurdere Europese concurrenten. Daarmee is de Chevrolet Epica geslaagd als slim zakelijk alternatief.