BMW M5 5.0 V10 SMG Individual l HUD l TV l NL-geleverd l Interlagos

€ 36.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-07-2005
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.811 km
Deuren 4
Kenteken 17-RR-ZX Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.999 cc
Vermogen 373 kW (508 pk)

BMW M5 5.0 V10 SMG Individual l HUD l TV l NL-geleverd l Interlagos


€ 36.750,-

Algemeen

Bouwjaar 26-07-2005
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.811 km
Deuren 4
Kenteken 17-RR-ZX Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.999 cc
Vermogen 373 kW (508 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RubzAutomotive.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoefsmid 6
Postcode 7951 ZC
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23707569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rubzautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • telefoon
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: dec 2004 - apr 2007
Modelcode: E60

Technische informatie
Koppel: 520 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 185 x 147 cm
Wielbasis: 289 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: PLKA9 - Uitgebreid Merino Silverstone II
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 357 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,8 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik in de stad: 22,7 l/100km (1 op 4,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,2 l/100km (1 op 9,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Future Classic, een hedendaags icoon en onbetwist klassieker van de toekomst. Als er één BMW is die feitelijk geen introductie behoeft is het wel de E60 M5. Des te meer wanneer de carrosserie Interlagos blauw kleurt, passend aangevuld met een hoogwaardig Merino lederen Silverstone-interieur. De waanzinnige 5-liter V10 levert liefst 507pk en 520Nm koppel op de achterwielen en overtreft ieders verwachting. Dit exemplaar is origineel Nederlands geleverd, kent een zéér complete onderhoudshistorie [inclusief relevante motor-revisie in juni 2020 bij 128.970km] en verkeert niettemin in perfecte, originele conditie.

Het geheel voelt hoogwaardig en gedegen aan; het dikke M-Sportstuurwiel en de korte versnellingspook liggen goed in de hand, waarbij de feestvreugde extra wordt verhoogd bij het inschakelen van de M Dynamic Mode. De Shadow Line exterieurdetails en 19" Styling 166-velgen accentueren de unieke details die deze M5 te bieden heeft, denk aan grotere remmerij, forsere bumper(spoiler)s en dito luchtinlaten, geprononceerde side-skirts, karakteristieke openingen in de voorste schermen, aerodynamisch gevormde buitenspiegels, een subtiele kofferbakspoiler, diffusor en natuurlijk vier uitlaateindstukken.

Aan luxe geen gebrek, want deze BMW is voorzien van elektronische demperregeling [EDC], Drivelogic, Alarmklasse 5 met voertuigvolgsysteem, Servotronic, elektrische zonwering achter- en zijruiten, dimmende- en inklapbare spiegels, Climate Control met airconditioning, xenon-koplampen met adaptieve bochtenverlichting, parkeersensoren voor en -achter, CD-wisselaar, Head-Up Display, Navigatie Professional en HiFi Professional Sound met Logic7-versterker, TV-functie, Bluetooth telefoon en 14-voudig elektrische stoelverstelling met verwarming en memory. Het meubilair is/zit formidabel; de adaptieve M-zetels staan in schril contrast met de zwarte dakhemel en geborsteld aluminium dashboard-inleg.

Eind juli 2005 werd deze M5 met een nieuwprijs van € 130.267,- in gebruik genome

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW M5 | Formule M5

De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.

Autotest | BMW M5 Formule M5

De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik

Plus

  • comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
  • zeer ruim, ook achterin
  • vooruitstrevende en vernieuwende techniek

Min

  • besturing BMW 6-serie is nog beter
  • bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen

Conclusie

De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.

Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie