BMW M3 Competition / Carbon extr./ Sportstoelen Carbon / Drivers packag

€ 99.950,-

Bouwjaar 01-09-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.391 km
Deuren 4
Kenteken P-025-NB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 375 kW (511 pk)

BMW M3 Competition / Carbon extr./ Sportstoelen Carbon / Drivers packag


€ 99.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-09-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.391 km
Deuren 4
Kenteken P-025-NB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 375 kW (511 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Henk Kuiper Autos
Contactpersoon H. Kuiper
Adres Achthoevenweg 22
Postcode 7951 SK
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 462754 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.henkkuiper.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Automatische transmissie, M Driver's package (met V-max 290 km/h), MCarbon exterieurpakket, M Carbon Kuipstoelen, M Drive professional, Elektrisch verstelbare stoelen met geheugen, Extra getint glas, BMW Head-Up display, Harman Kardon soundsysteem, BMW Laser light, 20 inch LM Dubbelspaak (Styling 826M) Schwarz velgen, Interieurlijsten Carbon fibre, M remsysteem met rode remklauwen, Comfortpakket, Key-less entry, Safty pak, Achteruitrijcamera, Carbon achterspoiler, Alcantara sportstuur, *** Prijs incl. afleveringsbeurt en garantie !!! ***...........BEKIJK MEER DAN 100 SPORTIEVE - EN JONG GEBRUIKTE AUTO S OP ONZE WEBSITE.........

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme

"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...

Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme

De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.

Plus

  • snel en zuinig
  • sportief en comfortabel
  • ruim en lichtgewicht

Min

  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.

Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.

Deel deze advertentie