Bouwjaar | 22-07-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.756 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | R-877-BP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 420 kW (572 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.756 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | R-877-BP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 420 kW (572 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Huiskes-Kokkeler Hengelo B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Goudstraat 65 |
Postcode | 7554 NG |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2554141 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.huiskes-kokkeler.nl/occasions/all |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2022 - 2024
Referentienummer: 3429
Productienummer: 3429
Technische informatie
Koppel: 800 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 519 x 195 x 149 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.195 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.835 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 261 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 15,1 l/100km (1 op 6,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 22-07-2026
Garantielabels: Audi Selectie :plus, BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Huiskes-Kokkeler is met vestigingen in Hengelo, Doetinchem, Almelo, Enschede, Oldenzaal en Aalten dé dealer in Volkswagen-, Audi-, SEAT- en ¦koda personenauto's en Volkswagen Bedrijfswagens in Oost-Nederland.
Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging en een eventuele proefrit, wel adviseren wij u vooraf een afspraak in te plannen om er zeker van te zijn dat het voertuig voor u beschikbaar is op het gewenste moment. Of u nu kiest voor particulier of zakelijk kopen, private lease, zakelijke lease, financial lease of financieren: we helpen u graag om de perfecte auto te vinden die bij u past.
Huiskes-Kokkeler besteedt de uiterste zorg aan de juistheid en volledigheid van de gegevens. Hoewel de informatie permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven zijn wijzigingen te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 (2010 - 2017) | Moderne beschaving
De Audi A8 is het visitekaartje van Audi. De fijnste materialen, de sterkste motoren en de laatste technische kennis die Audi in huis heeft, komen het eerst beschikbaar in dit topmodel. Wie een A8 rijdt, etaleert daarmee zakelijk succes en een verfijnde smaak. Maar anno 2010 is de grootste, snelste of duurste auto niet meer automatisch de beste of meest begeerlijke auto. Hoe heeft de nieuwe Audi A8 zich aangepast aan deze nieuwe tijd?
De Audi A8 speelt in op de wensen van deze tijd. De techniek en rijeigenschappen blijven top, maar voor 2010 is de uitstraling relatief beschaafd en ligt het verbruik een stuk lager.
Plus
- comfortabel met sportieve ondertoon
- snel en relatief zuinig
- strakke, zakelijke vormgeving
Min
- zeer modern, maar niet uniek zoals Audi wil doen geloven
- bediening MMI niet intuitief
- achterste hoofdsteunen belemmeren zicht in binnenspiegel
Conclusie
Tot voor kort was de grootste, snelste en duurste auto automatisch de beste. Het klimaat is letterlijk en figuurlijk veranderd en Audi heeft zich daar prima aan aangepast. Alhoewel de nieuwe A8 groter en sneller is dan de voorganger, oogt de auto beschaafder en ligt het verbruik significant lager. Dat laatste is vooral te danken aan gewichtsbesparing en heeft bovendien als voordeel dat de auto dynamischer is dan de meeste tegenstrevers.
Als het gaat om elektronica, combineert de nieuwe A8 alles wat de concurrentie biedt en gaat daarbij soms net een stapje verder. Dit betreft zowel het entertainment als de veiligheidssystemen. De combinatie van al die moderne techniek en de lichtgewicht bouw maakt de A8 niet alleen tot een auto waarin menigeen zich graag laat rijden. Dit is een limousine waarvan de eigenaar ook zelf graag het stuur in handen neemt!