Audi R8 Spyder 5.2 V10 FSI B&OMagnetic RideCamera

€ 85.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-05-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.973 km
Deuren 2
Kenteken RK-009-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Audi R8 Spyder 5.2 V10 FSI B&OMagnetic RideCamera


€ 85.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-05-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.973 km
Deuren 2
Kenteken RK-009-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Koster&Hogeslag Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sisalstraat 58
Postcode 8281 JK
Plaats Genemuiden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 2600121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.khautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2010 - dec 2012
Modelcode: Typ 42

Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 313 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 193 x 125 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 2.025 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 332 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik in de stad: 20,9 l/100km (1 op 4,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,9 l/100km (1 op 10,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

In 2010 kwam Audi met de R8 V10 - Spyder. Voor velen is dit nog steeds de ultieme R8. Allereerst omdat het een Spyder betreft, waardoor de beleving van cabrio rijden gepaard gaat met het feit dat de V10 extra goed te horen is. Daarnaast wordt de eerste generatie Audi R8 nog steeds gezien als de meest pure en unieke. Want laten we wel zijn: Audi flikte het als één van de weinigen om een supercar te bouwen die ook prima ingezet kon worden als dailey driver!

Maar daar komt bij dat we het hier wel over een zeer bijzonder exemplaar hebben! Het Daytonagrijs pareleffect metallic lakwerk is een relatief zeldzame kleur. En bij het samenstellen van de auto is uitermate goed begrepen dat bij een cabrio ook de interieurkleur zo belangrijk is, aangezien deze extra goed zichtbaar wordt wanneer de kap open is. Het interieur van deze prachtige Audi is uitgevoerd in een combinatie van zwart en Tuscan Brown. Daarbij is de R8 ook voorzien van carbon interieurlijsten. Een zeer chique en exclusief geheel!
Deze Audi R8 V10 Spyder is voorzien van alle opties. Zo heeft de auto het Magnetic Ride onderstel, Bang&Olufsen Sound System en een achteruitrijcamera.

Kosten noch moeite zijn gespaard om deze R8 Spyder in perfecte conditie te houden. Zo is de volledig historie aanwezig, waaruit we kunnen opmaken dat de Audi ook technisch helemaal perfect is! De laatste service heeft bij 41.000 km plaatsgevonden. Ga naar onze website voor meer foto's, digitale inzage van de onderhoudshistorie en volledige optielijst. Of kom langs in onze showroom om deze schoonheid te komen bewonderen en proberen! Van harte welkom!

= Bedrijfsinformatie =

Alle bezichtigingen en proefritten zijn op afspraak. U kunt het beste ons per e-mail of telefonisch benaderen voor een afspraak. 
Bezoekt u onze website voor grotere foto's en meer informatie. Tevens vind u op onze website al onze gegevens.

Al onze auto's worden bij inname gecontroleerd op technische en optische toestand. Wij zorgen dat dit inzichtelijk is voor verkoop. Hierdoor hebben wij en u

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie