Audi R8 4.2 V8 FSI Carbon Automaat Bang&Olufsen

€ 57.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-02-2008
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.529 km
Deuren 2
Kenteken R-681-NL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.163 cc
Vermogen 308 kW (419 pk)

Audi R8 4.2 V8 FSI Carbon Automaat Bang&Olufsen


€ 57.495,-

Algemeen

Bouwjaar 14-02-2008
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.529 km
Deuren 2
Kenteken R-681-NL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.163 cc
Vermogen 308 kW (419 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Willems Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stationsweg 24
Postcode 7731 AX
Plaats Ommen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55016571 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.willems-automotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Een Audi R8.... Een echte rijders auto, uitgerust met een heerlijke 4.2 V8 Motor van Audi met een kleppen systeem in de uitlaat.

Audi R8 4.2 V8 FSI Carbon Automaat Bang&Olufsen


- Kenteken: R-681-NL
- Merk: Audi
- Model: R8
- APK tot: 18-04-2025
- Tellerstand: 70529 KM
- Carrosserievorm: Coupé
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Automaat 6-traps
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: Carbon Pakket
- Motorinhoud: 4163 cc
- Aantal cilinders: 8
- Motorcode: BYH
- Vermogen: 309 kW / 421pk
- Ledig gewicht: 1540 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 13.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 443 cm
- Breedte: 190 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Pakket: Parkeer pakket

- Achteruitrijcamera
- Parkeersensor voor en achter

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterspoiler
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Koplampreiniging
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 19"
- Metaalkleur
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map
- Audioinstallatie met CD-speler
- Bang and olufsen geluidsinstallatie

Interieur

- Airco (automatisch)
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Carbonafwerking interieur
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Luxe lederen bekleding
- Luxe lederen interieur
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem


Deze Audi R8 Heeft slechts 70529 Kilometer gelopen. De 4.2 Benzine Motor staat bekend om zijn betrouwbaarheid, deze motor is in vele Audi modellen gebruikt en heeft een relatief goede naam in de autowereld. Met zijn 420 PK en 430 Nm koppel weet deze auto wel van snel optrekken, namelijk in 4,6 seconde naar de 100 kmh. Een Audi R8 van deze generatie is standaard uitgevoerd met luchtvering, alleen laat deze vaak steekjes vallen. Bij dit exemplaar is de luchtvering preventief vervangen door Bilstein Clubsport vering, Hierdoor kan het probleem van de luchtvering niet meer voorkomen. De documenten van de nieuwe vering zijn inbegrepen en vind u ook in de foto's van de advertentie.

Door een kleppen systeem in de uitlaat kan deze R8 super bruut maar ook als een rustige V8 klinken.

Ook is de volledige Audi Service historie inbegrepen en in t

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie