Bouwjaar | 01-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.087 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-107-XD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 57.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.087 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-107-XD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rote |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Albert Cuyplaan 6 |
Postcode | 7482 JA |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5743320 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rote.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer nette Audi Q8 50TDI Quattro S-line Aut. voorzien van vele extra opties zoals Lederen interieur, Elektrische stoelen, LED verlichting, Grootlichtassistent, 22 Inch Lm. velgen, Matrix LED achterlichten, Elektrische trekhaak, Privacy glas, Elektrische ramen + spiegels, Shadow Line, Cruise control, S-Line exterieur pakket, Lendesteun, Multifunctioneel Stuurwiel, Elektrische achterklep, Stoelverwarming, Virtual Cockpit, Audi music interface, Apple en Android Carplay, Hybride M-HEV aandrijfsysteem, Warmtewerende Privacy glas, Pre sense city, PDC voor + achter, Verkeersbordherkenning, etc. etc. Telefoon: 053-5743320
B.g.g. 06-53367430 Auto's worden afgeleverd met nieuwe Apk keuring let op: dit geld niet voor alle occasions.
BELLEN IS SNELLER!!!!!
Gezien onze hoge omloopsnelheid adviseren wij u, bij interesse in onze auto's, van tevoren telefonisch contact op te nemen.
Bellen is sneller.
Rijklaarmaakkosten optioneel: 1495,-. U kunt op onze vernieuwde website alle gegevens van een van onze occasions controleren onder het kopje service Autorapport.
Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Op onze website nu ook zomer- en winterbanden tegen spotprijzen!
KIJK OP ONZE WEBSITE WWW.ROTE.NL VOOR HET ACTUELE AANBOD!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.