Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition

€ 89.950,- incl. BTW

Bouwjaar 22-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 70.325 km
Deuren 4
Kenteken X-304-JL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition


€ 89.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 70.325 km
Deuren 4
Kenteken X-304-JL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Holland Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groningerstraat 15A
Postcode 7418 BX
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24999972 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hollandautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • lederen bekleding
  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 5118 x 1995 x 1749 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.515 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 63 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 285-40-22

Dealer onderhouden met nog fabrieksgarantie tot februari 2025

SQ8 look

Algemene informatie
Kleur: Zwart (Orca Black Metallic)

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 65 GR/kg
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Exterieur
o buitenspiegels in carrosseriekleur
o geluidsisolerend glas
o S Line exterieur
o buitenspiegel(s) automatisch dimmend
o buitenspiegels elektrisch inklapbaar
o buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
o centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
o dimlichten automatisch
o elektrisch bedienbare achterklep
o extra getint glas
o koplampen adaptief
o koplampreiniging
o LED achterlichten
o LED dagrijverlichting
o Audi sport lichtmetalen velgen 22"
o matrix LED koplampen
o regensensor
o ruitensproeiers verwarmbaar

Infotainment
o navigatiesysteem
o audio installatie MMI
Apply car play draadloos
o Bang & Olufsen geluidssyteem
o Bluetooth telefoonvoorbereiding
o connected services
o DAB+ ontvanger
o volledig digitaal instrumentenpaneel

Interieur & Comfort
o aluminium interieur afwerking
o armsteun achter
o armsteun voor
o binnenspiegel automatisch dimmend
o cruise control adaptive
o elektrische ramen voor en achter
o elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
o elektrisch verstelbare passagiersstoel
o interieur voorverwarmingsinstallatie
o lederen RS Stoelen
o lederen stuurwiel
o schakelmogelijkheid aan stuurwiel
o soft close
o sportstoelen
o sportstuur
o stuurbekrachtiging
o stuur verstelbaar
o stuurwiel multifunctioneel
o memory stoelen
o stuurverwarming
o stoelverwarming
o zwarte hemel

Veiligheid
o alarm klasse 3
o bestuurdersairbag
o grootlicht assistent
o hill hold functie
o hoofd airbag(s) achter
o hoofd airbag(s) voor
o parkeersensor achter
o parkeersensor voor
o Parkeerassistent
o 360 graden camera
o passagiersairbag
o rijstrooksensor
o verkeersbord detectie
o zij airbag(s) achter
o zij airbag(s) voor
o head-up display

Overig
o luchtvering en automatische niveauregeling
o oplaadmogelijkheid
o start/stop systeem

= Bedrijfsinformatie =

Wisselende voorraad. Graag laten weten voordat u langs komt om teleurstellingen te voorkomen.

Bij al onze auto's die te koop staan worden de vloeistof

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie