Bouwjaar | 04-04-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.724 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 104.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.724 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Russcher Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 76 |
Postcode | 7951 TA |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 465368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.russcherautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2021 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 90 kW (122 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 85 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.055 kg
Wielbasis: 299 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
3.0L 250Kw/340Pk V6 TFSI benzine motor/Gecombineerd met Plug-In Hybride (PHEV)
Totaalvermogen: 340Kw/462Pk
o Optiekpakket zwart
o Adaptive Air Suspension sport (luchtvering)
o MMI Plus Navigatiesysteem met MMI Touch Response
o Elek. wegklapbare trekhaak
o DAB+ Radio
o Audi Virtual Cockpit
o Bang en Olufsen Sound systeem
o Achteruitrijcamera
o 360 graden TOP View Camera systeem
o Park Distance Control, PDC (Parkeersensoren voor-en achter)
o 23'' Lichtmetalen velgen, Hoogglans zwart
o Remzadels, Rood
o Bumpers Sport-design (S-Line) met hoogglanszwarte Uitlaateindsierstukken (SQ7-Design)
o S-line logo op de beide voorspatschermen
o Spiegelkappen in hoogglans zwart
o Sportstoelen plus voor met S-logo in rugleuning voorstoelen
o Elek. verstelbare stoelen voor, bestuurdersstoel met memory
o Lederen bekleding Valcona met ruitenstiksel
o Multifunctioneel lederen 'S' stuurwiel, verwarmbaar
o Interieurinrichting: Decordelen Carbon
o Deurbekledinginzet in Alcantara
o Aluminium instaplijsten, verlicht met 'S' logo voor
o Stoelverwarming voor bestuurders-en bijrijdersstoel
o Interieurvoorverwarming/ventilatie (Standkachel)
o Automatische airconditioning
o HD Matrix LED koplampen met Audi Laserlight
o LED-achterlichten met dynamisch knipperlicht
o Adaptive Cruise Control + Emergency Assist
o Lane Assist (rijstrookhulp)
o Emergency Assist (Noodgeval assistent)
o Verkeerstekenherkenning
o Parkeerassitent plus
o Vermoeidheidsherkenning (Aanbevolen rusttijd)
o Keyless Entry
o Elek. bedienbare achterklep
o Achterramen verduisterd (Privacy beglazing)
o Akoestisch glas in de zijramen
o Voorruit Warmtewerend glas
o Buitenspiegels Elek. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar
o Verschillende laadkabels aanwezig
o Bagage-afdekscherm, elektrisch
o Dakbekleding stof zwart
o Dakreling zwart
o Ambienteverlichting in meerdere kleuren instelbaar
o Audi Smartphone Interface
o Audi Drive Select
o Audi Pre Sense
o Grootlichtassistent
o Passagiersairbag
o Aut. Dimmende binnenspiegel
o Bandenspanningscontrolesysteem
o Start/Stop systeem
o Koplampsproeiers
o Licht-en regensensor
o Isofix en Toptheters achterin
o Lendensteun voor
o Comfortmiddenarmsteun voor
o USB aansl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.