Bouwjaar | 10-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.262 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-397-LB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
€ 69.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.262 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-397-LB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Marco van Beek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ruxveenseweg 6 |
Postcode | 8331 TR |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 588489 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.marcovanbeek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - jun 2021
Modelcode: 4M
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 280 kW (381 PK)
Vermogen elektromotor(en): 280 kW (381 PK)
Vermogen brandstofmotor: 280 kW (381 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 40 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.035 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 17 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
CO2-uitstoot: 62 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Ingeschatte actieradius: 40 km
Nieuw binnen in onze Duitse premium collectie, fraaie Audi Q7 55 TFSI E Quattro Pro Line S.
Bij zakelijke aankoop is de BTW verrekenbaar.
Compleet exemplaar met een sublieme combinatie; wit metallic met een uitgebreid zwart optiek pakket! Zo komen alle lijnen van dit fraaie model perfect uit én wordt er een stukje sportiviteit toegevoegd.
Uiteraard een volledig onderhouden exemplaar, schadevrij en verkerend in een goede staat.
= Bedrijfsinformatie =
De gehele, originele optielijst is te vinden op onze website.
Zin in een kennismaking met dit mooie exemplaar? U bent van harte welkom in de mooiste huiskamer van Steenwijk!
Benieuwd wat wij op de korte termijn nog meer aan exclusieve occasions binnenkrijgen? Op www.marcovanbeek.nl vindt u onze 'wordt verwacht' occasions in onze voorraadoverzicht.. Unieke exemplaren, die wij binnen nu en 2 weken binnenkrijgen bij ons op locatie. Neem snel een kijkje voordat 1 van deze unieke exemplaren al verkocht raakt!
Deze occasion biedt de mogelijkheid tot een proefrit aan huis! Heeft u niet de gelegenheid voor een bezoek? Of oriënteert u zich liever vanuit huis? Geen probleem! Wij verzorgen naar wens het gehele verkoopproces online, inclusief een digitale afwikkeling van alle documentatie.
Dit wordt mede mogelijk gemaakt door de kraakheldere foto's, uitgebreide beschrijving en constant bereikbare verkoopteam. Onze verkopers voorzien u graag van een persoonlijke videoboodschap, waarin de gehele occasion met u wordt doorgenomen en de bijbehorende historie van de auto niet onbesproken blijft.
Daarnaast is er de mogelijkheid tot de presentatie van de auto via FaceTime (iPhone) of via een Whatsapp videogesprek. Uiteraard inclusief antwoorden over de onderhoudshistorie, onze werkwijze en alle aankoopmogelijkheden. Kies bewust, kies voor klasse bij Marco van Beek Premium Cars!
Al onze auto's zijn voorzien van BOVAG Garantie, mit
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.