Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S BTW, BOMVOL

€ 84.999,- incl. BTW

Bouwjaar 12-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 78.222 km
Deuren 5
Kenteken N-475-RZ Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S BTW, BOMVOL


€ 84.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 78.222 km
Deuren 5
Kenteken N-475-RZ Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Piek Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weusteweg 2
Postcode 7641 AG
Plaats Wierden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 627585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S BTW, BOMVOL


- Kenteken: N-475-RZ
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 12-01-2026
- Tellerstand: 78222 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Automaat
- Kleur: bruin
- Motorinhoud: 2995 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: DCB
- Vermogen: 280 kW / 381pk
- Ledig gewicht: 2360 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.2 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 506 cm
- Breedte: 197 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 472 - 517 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Assistentie pakket Parking

- Parkeer assistent
- Rondomzicht camera

Pakket: City pakket

- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie
- Kruisend verkeer detectie

Pakket: Keyless pakket

- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Keyless entry
- Keyless start

Pakket: Optie pakket

- Aanhanger assistent
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Zonnescherm achterruit
- Zonnescherm zijruiten

Pakket: Tour pakket

- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Uitwijk assistent

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- Kleur wit
- Kleur zwart
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 21"
- Metaalkleur
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sluitbekrachtiging
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie
- Audio installatie premium
- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel
- TV-ontvanger
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Achterbank verstelbaar
- Achterbank verwarmd
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen interieur
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen interieur
- Sportstoelen
- Stoel ventilatie voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen met massagefunctie en geventileerd
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Aanhanger assistent
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie