Bouwjaar | 20-10-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.471 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 8-SRF-46 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.471 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 8-SRF-46 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Excellent Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriestraat 20B |
Postcode | 7622 AV |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87440906 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 5209 x 1983 x 1772 cm
Wielbasis: 301 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.300 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 282 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 738 - € 792 per kwartaal
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze luxe Audi Q7 en het is een 7 persoons.?
in de Audi Q7 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit!
Alle belangrijke audiofuncties zijn regelbaar zonder het stuur los te laten.
Met behulp van alle opties , De knoppen bevinden zich onder uw vingers.
Auto heeft momenteel een duitse brief hij is bedoelt voor export of voor de handel.
U bent van harte welkom om de auto te bekijken en eventueel een proefrit te maken.
Met vriendelijke groet, Het team van Excellent Atuomotive ?
= Bedrijfsinformatie =
? EXCELLENT AUTOMOTIVE ?
De voertuigen kunnen geleverd worden met nieuwe ? APK keuring de kosten ervan kunnen we melden na het voorkeuren van de auto
Wij zijn 7 dagen in de week op afspraak geopend! Zondag overschrijven is mogelijk. Dagelijks telefonisch bereikbaar 0687440906 of 0649534294
?Mocht u een auto willen inruilen, dan kunt u enkele foto's en de kilometerstand per WhatsApp sturen. Daarbij kunt u een inruilvoorstel verwachten.?
U kunt de foto's sturen naar: 0649534294
Export dienstverlening EXCELLENT AUTOMOTIVE
Wilt u uw auto uitvoeren (exporteren naar het buitenland ) dan verzorgen wij in samenwerking met RDW onderstaande documenten :
Aanmelden om de auto te exporteren
Een nieuw kentekenbewijs deel 2
Uitvoerkentekenplaten
Auto-exportverzekeringen met een geldigheid van 15 dagen
(Groene Kaart verzekering)
*DUITSE BRIEF INDIEN NODIG ?? ??
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.