Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.069 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | AU-Q7-7P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 33.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.069 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | AU-Q7-7P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Temminghoff |
Contactpersoon | Rino Temminghoff |
Adres | Bouwstraat 1 |
Postcode | 7483 PE |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5724121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.temminghoff.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
WHATSAPP ONS OP 053-5724121. AANGEBODEN TEGEN DE SCHERPSTE PRIJS INCL. 12 MAANDEN CARGARANTIE. 7-PERSOONS Audi Q7 3.0 TDi Quattro. O.a. v.v. comfort sleutel met sensorgestuurde achterklepontgrendeling - Cricket lederen bekleding - el. verstelbare voorstoelen links met memory - stoelverwarming voor - virtual cockpit - el. verstelbaar multifunctioneel lederen stuur - automatische airconditioning - panoramadak - MMi audio navigatiesysteem - BOSE soundsysteem - pdc - camerasysteem area view (topview) - led koplampen - grootlichtassistent - frontcamera ruit - led achterlichten met dynamisch knipperlicht - ambienteverlichting - parkeerstuurassistent - bumper cpl. / dorpelafdekking / wielkastafdekkingen in autokleur - 3e stoelrij, enkele stoelen neerklapbaar (2 zitplaatsen) - Audi Drive Select - 22 inch lichtmetalen velgen - VERMELDE VERKOOPPRIJS IS TEGEN VOETSTOOTSE LEVERING IN DE STAAT ZOALS AANGEBODEN ZONDER OPTIONEEL AFLEVERINGSPAKKET. OPTIONEEL AFLEVERINGSPAKKET TEGEN MEERPRIJS 995,- VOOR 12 MAANDEN 24/7 MOBILITEITSSERVICE en een AFLEVERINGSBEURT. UW SPECIALIST in AUDI - VW - BMW - MINI - MERCEDES BENZ. Autobedrijf Temminghoff Bouwstraat 1 7483PE HAAKSBERGEN. Ons tel.nr.: 053-5724121 (OOK VOOR WHATSAPP!) . Informatie onder voorbehoud van vergissingen en tussentijdse verkoop.
Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.