Bouwjaar | 23-12-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.103 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KZ-120-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | - |
€ 31.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.103 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KZ-120-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Neplenbroek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goorseweg 33 |
Postcode | 7478 BB |
Plaats | Diepenheim |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfneplenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2016 - apr 2018
Modelcode: 4M
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 190 kW (258 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 428 - € 451 per kwartaal
Exterieur
Dakrails
Dakspoiler
Dimlichten automatisch
Elektrisch bedienbare achterklep
Grootlichtassistent
LED achterlichten
LED dagrijverlichting
LED koplampen
Lichtmetalen velgen 20"
Open dak
Panoramadak
Parkeersensor achter
Parkeersensor voor
Warmtewerend glas
Infotainment
Audio installatie
Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
Interieur
Aluminium interieur afwerking
Armsteun voor
Binnenspiegel automatisch dimmend
Boordcomputer
Cruise control
Elektrische ramen voor en achter
Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
Lederen versnellingspook
Lendesteunen (verstelbaar)
Luxe lederen bekleding
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Regensensor
Sportstoelen
Sportstuur
Milieu
Start/stop systeem
Veiligheid
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) side voor
Alarm klasse 3
Anti Blokkeer Systeem
Autonomous Emergency Braking
Bandenspanningscontrolesysteem
Elektronisch Stabiliteits Programma
Hill hold functie
Overige
buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
centrale vergrendeling met afstandsbediening
Connected services
electronic climate control
hoofdsteunen anti-whiplash
Onderhoudshistorie
Oplaadmogelijkheid
Origineel Nederlands geleverd
ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
Mag 3500kg trekken
Uitmuntende prestaties, dynamische rijeigenschappen en bakken vol met rijplezier, deze Audi Q7 levert het allemaal. De auto is van het bouwjaar 2016 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder dieselmotor en een automatische transmissie. U wilt comfort? Die is er, met het lederen interieur. U wilt gemak? Kijk dan even naar de elektrisch bedienbare achterklep. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. Ook is de auto voorzien van: 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakspoiler en in delen neerklapbare achterbank.
Soepel inparkeren gaa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.