Audi Q7 3.0 TDI quattro Pro Line S-Line 7p BOMVOL

€ 53.999,-

Bouwjaar 05-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.929 km
Deuren 5
Kenteken K-761-SK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Audi Q7 3.0 TDI quattro Pro Line S-Line 7p BOMVOL


€ 53.999,-

Algemeen

Bouwjaar 05-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.929 km
Deuren 5
Kenteken K-761-SK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Piek Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weusteweg 2
Postcode 7641 AG
Plaats Wierden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 627585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q7 3.0 TDI quattro Pro Line S-Line 7p BOMVOL


- Kenteken: K-761-SK
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 14-04-2024
- Tellerstand: 134929 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: CRT
- Vermogen: 200 kW / 272pk
- Ledig gewicht: 2035 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 7
- Verbruik: 6.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 691 - 726 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Assistance pakket

- Achteruitrij assistent
- Achteruitrijcamera
- Dodehoek detectie
- Parkeer assistent

Pakket: Assistentie Pakket

- Bots waarschuwing systeem
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Rijstrooksensor
- Rijstrooksensor met correctie
- Verkeersbord detectie

Pakket: Leder pakket

- Lederen interieurdelen
- Zonnescherm achterruit
- Zonnescherm zijruiten

Pakket: Optie pakket

- Aanhanger assistent
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Zonnescherm achterruit
- Zonnescherm zijruiten

Pakket: Parkeer pakket

- Parkeer assistent
- Parkeervak sensor
- Rondomzicht camera

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Aluminium delen exterieur
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportvelgen
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Verwarmde voorruit
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie
- Audio installatie premium
- DAB
- DVD speler
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Achterbank verwarmd
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bek

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie