Bouwjaar | 17-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.145 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
€ 59.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.145 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Russcher Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 76 |
Postcode | 7951 TA |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 465368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.russcherautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2021 - 2024
Technische informatie
Vermogen: 270 kW (367 PK)
Vermogen brandstofmotor: 195 kW (265 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
o 55Tfsi E 367Pk (195Kw 2.0Tfsi - 75Kw elektromotor)
o Actieradius Elektrisch WLTP: 62km.
o S-Line Aerodynamica pakket (voorbumper, sideskirts en diffusor)
o S-Line interieur (Half leder / Half 'Sequenz' stoffen bekleding)
o S-Line badge op beide voorschermen
o Zwart dakhemel bekeding
o Afgevlakt multifunctioneel lederen stuurwiel
o Black Optiek: Zwarte logo's, zwarte dakreling en sierlijsten, zwarte grille enz.
o 21'' Lichtmetalen velgen
o Audi DSP Soundsysteem
o Matrix LED koplampen
o MMI Multimedia systeem
o Navigatiesysteem via Apple Carplay of Android Auto (draadloos)
o Apps: (Google Maps, Spotify, Whatsapp, Kaarten enz.)
o Achteruitrijcamera
o Akoestisch glas portierruiten voor
o Ambiente verlichting
o Stoelverwarming voor
o Trekhaak wegklapbaar
o Sportstoelen voor
o Parkeerhulp voor en achter
o Privacy Glas achter
o Decorinleg: Aluminium Mat / accentdelen zwart glimmend
o Audi Pre Sense (city noodremfunctie)
o Rijstrookherkenning (lane assist)
o Adaptieve Cruise Control
o Comfortsleutel met sensorgestuurde achterklep
o Virtual Cockpit Plus
o Lendensteunen voor elektrisch verstelbaar
o Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar
o DAB+ Radio
o Audi Drive Select
o Airconditioning 3-zones
De auto heeft een plugin-hybride aandrijflijn met een elektromotor en een benzinemotor en levert een maximum vermogen van 367 pk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.