Bouwjaar | 13-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-642-VS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
€ 52.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-642-VS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Flinkers Auto's en EGR reiniging |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ootmarsumseweg 326 |
Postcode | 7667 PC |
Plaats | Reutum |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 820434 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.flinkers-reutum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 270 kW (367 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Hybride aandrijving: parallel (voortbeweging door elektromotor(en) en/of verbrandingsmotor)
Actieradius: 45 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 14 kWh, Type NCA
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 7.4 kW
Accu snelladen: ja
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 53 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 31,333333333333 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal
Heel erg mooie en sportieve Audi Q5 55 TFSI e Quattro 2x S-Line 367pk | PANORAMADAK | LUCHTVERING.
Exterieur: Grijs metallic
Interieur: Alcantara/leder, zwart/antraciet.
Bouwjaar: 08-2020
Brandstoftype: Elektriciteit/Benzine
Vermogen: 270 kW / 367 pk
Zuinigheidslabel: A
Emissienorm: Euro 6
Zeer ruim uitgerust met o.a.:
4-Corner luchtvering, met elektronisch geregelde demping.
7 Versnellingen DSG 4Motion.
ABS.
Achterbankzitting/-leuning gedeeld, neerklapbaar, met middenarmsteun.
Achterspoiler.
Airbag bestuurder en bijrijder, met uitschakelbare bijrijdersairbag.
Apple/Android CarPlay.
Armsteun voor.
Automatische afstandsregeling (met follow to stop) en snelheidsbegrenzer.
Autotelefoonvoorbereiding, met bluetooth.
Bagageruimte-afdekking.
Bandenspanningscontrole.
Bekerhouder.
Bevestiging kinderzitje voor en achter (isofix).
Boordcomputer.
Brandstofsysteem directe benzine-inspuiting, FSI.
Buitenspiegels, el. verstel-, verwarm-, en inklapbaar.
Bumper versterkt.
Centr. vergr. met afst.bed., keyless entry.
City assistance package met park assist package.
Climate control, 3 klimaatzones.
Dagrijlichtschakeling (LED).
Dakrailing.
Dashcam.
Dealer onderhouden.
Digitale radio-ontvangst (DAB).
Dimlichten automatisch.
Dodehoek detector.
Drive select.
Dubbeltonige claxon.
Dynamische lichtbundelhoogte-verstelling (regelt zich tijdens het rijden).
Electronic Brake force Distribution (EBD).
Electronic Stability Program (ESP).
El. bedienbare kindersloten.
El. ramen voor en achter.
El. wegrijblokkering.
Elektronisch dashboard.
Elektronische parkeerrem.
Emergency Brake assist.
Frontcamerasysteem, achteruitrijcamerasysteem en 2 zijcamera's.
Getint glas achterin.
Gordelcontrole, e-contact in gordelslot.
Groot daksysteem.
Grootlichtassistent.
Hybride aandrijfsysteem PHEV.
Inparkeersysteem.
Klasse 4 alarm.
Lane
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.