Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition 2x S-Line 367pk | PANORAMADAK | LUCHTVERING

€ 52.500,-

Bouwjaar 13-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.000 km
Deuren 5
Kenteken R-642-VS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition 2x S-Line 367pk | PANORAMADAK | LUCHTVERING


€ 52.500,-

Algemeen

Bouwjaar 13-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.000 km
Deuren 5
Kenteken R-642-VS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Flinkers Auto's en EGR reiniging
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ootmarsumseweg 326
Postcode 7667 PC
Plaats Reutum
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)541 - 820434 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.flinkers-reutum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 270 kW (367 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Hybride aandrijving: parallel (voortbeweging door elektromotor(en) en/of verbrandingsmotor)
Actieradius: 45 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 14 kWh, Type NCA
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 7.4 kW
Accu snelladen: ja

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 53 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 31,333333333333 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal

Heel erg mooie en sportieve Audi Q5 55 TFSI e Quattro 2x S-Line 367pk | PANORAMADAK | LUCHTVERING.
Exterieur: Grijs metallic
Interieur: Alcantara/leder, zwart/antraciet.
Bouwjaar: 08-2020
Brandstoftype: Elektriciteit/Benzine
Vermogen: 270 kW / 367 pk
Zuinigheidslabel: A
Emissienorm: Euro 6

Zeer ruim uitgerust met o.a.:

4-Corner luchtvering, met elektronisch geregelde demping.
7 Versnellingen DSG 4Motion.
ABS.
Achterbankzitting/-leuning gedeeld, neerklapbaar, met middenarmsteun.
Achterspoiler.
Airbag bestuurder en bijrijder, met uitschakelbare bijrijdersairbag.
Apple/Android CarPlay.
Armsteun voor.
Automatische afstandsregeling (met follow to stop) en snelheidsbegrenzer.
Autotelefoonvoorbereiding, met bluetooth.
Bagageruimte-afdekking.
Bandenspanningscontrole.
Bekerhouder.
Bevestiging kinderzitje voor en achter (isofix).
Boordcomputer.
Brandstofsysteem directe benzine-inspuiting, FSI.
Buitenspiegels, el. verstel-, verwarm-, en inklapbaar.
Bumper versterkt.
Centr. vergr. met afst.bed., keyless entry.
City assistance package met park assist package.
Climate control, 3 klimaatzones.
Dagrijlichtschakeling (LED).
Dakrailing.
Dashcam.
Dealer onderhouden.
Digitale radio-ontvangst (DAB).
Dimlichten automatisch.
Dodehoek detector.
Drive select.
Dubbeltonige claxon.
Dynamische lichtbundelhoogte-verstelling (regelt zich tijdens het rijden).
Electronic Brake force Distribution (EBD).
Electronic Stability Program (ESP).
El. bedienbare kindersloten.
El. ramen voor en achter.
El. wegrijblokkering.
Elektronisch dashboard.
Elektronische parkeerrem.
Emergency Brake assist.
Frontcamerasysteem, achteruitrijcamerasysteem en 2 zijcamera's.
Getint glas achterin.
Gordelcontrole, e-contact in gordelslot.
Groot daksysteem.
Grootlichtassistent.
Hybride aandrijfsysteem PHEV.
Inparkeersysteem.
Klasse 4 alarm.
Lane

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie