vorige 122 van 1.145 volgende

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line

€ 7.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-01-2009
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 181.555 km
Deuren 4
Kenteken 99-LDG-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line


€ 7.900,-

Algemeen

Bouwjaar 05-01-2009
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 181.555 km
Deuren 4
Kenteken 99-LDG-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B.O. Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hassinkweg 4A
Postcode 7556 BV
Plaats Hengelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14628652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.boautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4743 x 1934 x 1663 cm
Wielbasis: 282 cm

Interieur
Interieur: black, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

EXPORT

= Bedrijfsinformatie =

Alleen voor export bestemd

Voor vragen kunt u contact opnemen op tel 06 39793687 of 06 14628652.

Ook kunt u ons een Whatsapp sturen

Na openingstijden zijn wij niet bereikbaar

Openingstijden:

Maandag 9:00 -- 17:00
Dinsdag 9:00 -- 17:00
Woensdag 9:00 -- 17:00
Donderdag 9:00 -- 17:00
Vrijdag 9:00 -- 17:00
Zaterdag 9:00 -- 15:00
Zondag Gesloten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie