Bouwjaar | 13-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.340 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZJ-872-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.340 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZJ-872-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Ooink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boekweitstraat 4 |
Postcode | 7497 NV |
Plaats | Bentelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 292274 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | ooink.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi Q2 35 TFSI 150pk S tronic Sport Trekhaak
- Kenteken: ZJ-872-L
- Merk: Audi
- Model: Q2
- APK tot: 13-12-2024
- Tellerstand: 41340 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1498 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DAD
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1265 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Parkeersensor achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Trekhaak met afneembare kogel
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie premium
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Aansteker en asbak in de middenconsole
- Achterbankleuning in 2 ongelijke delen neerklapbaar
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achterruit verwarmbaar met tijdschakeling
- Airbag voor bestuurder en voorpassagier
- Airbags
- Airconditioning handmatig bedienbaar inclusief recirculatiestand en stof en pollenfilter
- Anti Blokkeer Systeem
- Audi pre sense front
- Autonomous Emergency Braking
- Bandenreparatieset
- Bandenspanningcontrolesysteem
- Bekleding stof Index
- Bestuurdersairbag
- Bestuurdersinformatiesysteem
- Blade in Ijszilver metallic
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Boordgereedschap en gevarendriehoek in de bagageruimte
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Buitenspiegelbehuizing in kleur van de carrosserie
- Buitenspiegels met geintegreerde knipperlichten in LEDtechniek
- Bumpers en spatbordranden in carrosseriekleur
- Deactiveringsschakelaar bijrijdersairbag
- Decoratielijsten rood
- Elek. verstelbare spiegels
- Elektromechanische parkeerrem
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- ISOFIX kinderzitjesbevestiging en top theter op de buitenste zitplaatsen achter
- Licht en regensensor
- Luidsprekers 4 passieve luidsprekers voorin
- MMI radio
- Passagiersairbag
- Remsysteem met antiblokkeersysteem ABS en elektronisch stabiliteitsporgramma ESP
- Sportstuurwiel in hoogte en lengte vers
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?