Audi E-Tron GT RS | Stoelventilatie | B&O | RS Design | Head-up | Night Vision | Glazen dak

€ 94.950,-

Bouwjaar 05-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 12.365 km
Deuren 5
Kenteken N-136-SN Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 439 kW (598 pk)

Audi E-Tron GT RS | Stoelventilatie | B&O | RS Design | Head-up | Night Vision | Glazen dak


€ 94.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 12.365 km
Deuren 5
Kenteken N-136-SN Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 439 kW (598 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Benerink B.V.
Contactpersoon M. Zuithof
Adres Hinmanweg 1
Postcode 7575 BE
Plaats Oldenzaal
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)541 - 570650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.benerink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 830 Nm
Actieradius: 454 km
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 196 x 142 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.320 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.860 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 215 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
Actieradius enkel stad (WLTP): 566 km

= Bedrijfsinformatie =

Benerink is gespecialiseerd in BMW, MINI, AUDI & Porsche. Dankzij ons Europese leveranciersnetwerk importeren wij zowel rechtstreeks als ook uit fabrieksvoorraad uw absolute droomauto, of u nu een jong gebruikte of demo zoekt. Brandstof, elektrisch of hybride. Ons deskundige en zeer gepassioneerde team vakmensen werkt uitsluitend met originele merkonderdelen. De `state of the art' werkplaats is volledig uitgerust met officiële merkapparatuur en alle onderhoud geschiedt volgens fabrieksvoorschriften.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie