Audi A8 6.3 FSI Quattro Lang W12Audi ExclusiveSoft-Close360camera

€ 49.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-10-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.714 km
Deuren 4
Kenteken R-669-HX Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 6.299 cc
Vermogen 367 kW (500 pk)

Audi A8 6.3 FSI Quattro Lang W12Audi ExclusiveSoft-Close360camera


€ 49.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-10-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.714 km
Deuren 4
Kenteken R-669-HX Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 6.299 cc
Vermogen 367 kW (500 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Koster&Hogeslag Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sisalstraat 58
Postcode 8281 JK
Plaats Genemuiden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 2600121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.khautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2014 - okt 2017
Modelcode: D4

Technische informatie
Koppel: 625 Nm
Aantal cilinders: 12
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 537 x 195 x 148 cm
Wielbasis: 312 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.675 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 264 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 15,7 l/100km (1 op 6,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,7 l/100km (1 op 11,5)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal

Koninklijk en tegelijkertijd incognito door het verkeer flaneren is met deze Audi A8 6.3 FSI W12 bereikbaar. U zult versteld staan door de comfortabele gemakken die deze Audi te bieden heeft. Een absoluut moderne klassieker met een motorisering die als superieur te boek staat.

Nog niemand had van downsizing, dieselgate of elektrische auto's gehoord. En tegelijkertijd vond er bij de Duitse automerken een strijd plaats wie de meest ultraluxe toplimousine kon maken.

Wij verwelkomen deze Audi A8 6.3 FSI W12. De chique karakterisering van het exterieur wordt gekenmerkt door het Mondschein Blue metallic lakwerk, die in combinatie met de chroomomlijsting die rondom overal kan worden waargenomen. De zilveren Rotor-styling lichtmetalen velgen maken het chique geheel toch een tikkeltje sportief. Het interieur is bekleed volgens het Audi Exclusive plan. De multifunctionele stoelen met geheugen en verwarmingsfunctie zijn bekleed in zijdezacht Ivoorwit leder, gecontrasteerd door een grijze Alcantara binnenhemel en walnoothouten interieurlijsten. Het geheel zorgt voor een zeer ruimtelijk gevoel waarbij u zich zeer snel thuis zult voelen. Het Bose Premium Sound System die in deze A8L W12 te vinden is, ging niet om design, maar puur om de kwaliteit die het geluidssysteem wist te produceren. Dit zult u zelf moeten ervaren, het klinkt fantastisch! Voor de inzittenden achterin vinden wij het zeer kostbare Rear Seat Entertainmentsysteem terug, waarbij uw gewaardeerde passagier kan genieten van de optionele analoge en digitale TV-tuner, die te bedienen is via de middenarmsteun achterin. Om uzelf of uw inzittenden te voorzien van een verfrissing, is er tussen de achterbank een koelkast te vinden.

De A8 is afkomstig van de tweede eigenaar, is perfect onderhouden, en verkeerd in prachtige staat!

Ga naar onze website voor de volledige, beknopte beschrijving, fotoreportage en de volledige optielijst.

Vraag ons voor meer informatie of bel voor een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie