Bouwjaar | 15-10-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 453.008 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 38-NJ-DN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
€ 1.599,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 453.008 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 38-NJ-DN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.172 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Excellent Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriestraat 20B |
Postcode | 7622 AV |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87440906 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 5276 x 1894 x 1444 cm
Wielbasis: 307 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.866 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.966 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 288 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik in de stad: 17,6 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal
Een bomvolle Audi A8 4.2 benzine en een lpg-motor uit 2003 met vele opties zoals: Distronic cruise, stoelverwarming/verkoeling, keyless go, lederen bekleding, panoramadak, climate control, massagestoelen, elektrische achterklep.?
*Luchtvering werkt niet*
= Bedrijfsinformatie =
? EXCELLENT AUTOMOTIVE ?
De voertuigen kunnen geleverd worden met nieuwe ? APK keuring de kosten ervan kunnen we melden na het voorkeuren van de auto
Wij zijn 7 dagen in de week op afspraak geopend! Zondag overschrijven is mogelijk. Dagelijks telefonisch bereikbaar 0687440906 of 0649534294
?Mocht u een auto willen inruilen, dan kunt u enkele foto's en de kilometerstand per WhatsApp sturen. Daarbij kunt u een inruilvoorstel verwachten.?
U kunt de foto's sturen naar: 0649534294
Export dienstverlening EXCELLENT AUTOMOTIVE
Wilt u uw auto uitvoeren (exporteren naar het buitenland ) dan verzorgen wij in samenwerking met RDW onderstaande documenten :
Aanmelden om de auto te exporteren
Een nieuw kentekenbewijs deel 2
Uitvoerkentekenplaten
Auto-exportverzekeringen met een geldigheid van 15 dagen
(Groene Kaart verzekering)
*DUITSE BRIEF INDIEN NODIG ?? ??
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.