Audi A8 4.0 TFSI quattro Lang Pro Line+

€ 39.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-02-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 83.929 km
Deuren 4
Kenteken SN-595-B Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.993 cc
Vermogen 319 kW (434 pk)

Audi A8 4.0 TFSI quattro Lang Pro Line+


€ 39.999,-

Algemeen

Bouwjaar 05-02-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 83.929 km
Deuren 4
Kenteken SN-595-B Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.993 cc
Vermogen 319 kW (434 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Piek Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weusteweg 2
Postcode 7641 AG
Plaats Wierden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 627585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi A8 4.0 TFSI quattro Lang Pro Line+


- Kenteken: SN-595-B
- Merk: Audi
- Model: A8
- APK tot: 13-04-2024
- Tellerstand: 83929 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 3993 cc
- Aantal cilinders: 8
- Motorcode: CTG
- Vermogen: 320 kW / 436pk
- Ledig gewicht: 1950 kg
- Max. trekgewicht: 2300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 9.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 344 - 376 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Comfortpakket achter

- Achterstoelen elektrisch verstelbaar
- Elektrisch verstelb. achterst. met geheugen
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Zonnescherm zijruiten

Pakket: Parkeer pakket

- Achteruitrijcamera
- Parkeer assistent
- Rondomzicht camera

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Parkeersensor voor en achter
- Warmtewerend glas
- Zonnescherm zijruiten

Infotainment

- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map + hard disk
- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Achterbank verwarmd
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrisch verstelbare stuurkolom met geheugen
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrisch zonnescherm achterruit
- Gelaagde zijruit(en)
- Houtafwerking interieur
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geluidsisolerend glas
- Luchtvering en automatische niveauregeling
- Matrix LED koplampen
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) achter
- Zij airbag(s) voor

Ve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie