Bouwjaar | 11-09-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.598 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 52-HL-XS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.671 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-09-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.598 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 52-HL-XS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.671 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MTF automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slot 6 |
Postcode | 7608 ND |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21664722 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4910 x 1810 x 1484 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.680 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 295 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 18,2 l/100km (1 op 5,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Zéér uniek, origineel Nederlands geleverd. De Audi A6 2.7 Turbo Quattro Exclusive is een luxe sedan die bekendstaat om zijn krachtige prestaties en verfijnde rijervaring. Wat een optie's, dit voor een Audi uit 2001, werkelijk te gek!
- Memory stoelen
- Elektrische schuifdak
- Bosé geluidssysteem
- Stoelverwarming
- Multifunctioneel stuurwiel
- Elektrisch inklapbare spiegels
Deze door inruil verkregen Audi A6, klinkt als een zonnetje, schakelt als een zonnetje, enkel zit hij niet vol in haar power. Dit maakt de prijs natuurlijk zo laag.
= Bedrijfsinformatie =
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren. Ohja! Onze prijzen zijn natuurlijk gunstige meeneemprijzen, er komen dus geen afleverkosten bij.
? Aantrekkelijke financieringsopties beschikbaar.
? Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beďnvloeden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.