Bouwjaar | 09-10-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.432 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HK-795-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.993 cc |
Vermogen | 444 kW (605 pk) |
€ 49.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.432 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HK-795-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.993 cc |
Vermogen | 444 kW (605 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VTR Motoren |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fabrieksweg 2a |
Postcode | 7451 PT |
Plaats | Holten |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28884395 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vtrmotoren.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 285/30 R21
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 321 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 194 x 146 cm
Wielbasis: 291 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.910 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.565 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal
De Audi rs6 is vanaf 2019 in mijn bezit en komt van een bekende van ons. De auto staat altijd droog in een goeie garage. Reden van verkoop is dat ik er amper aan toe kom om er mee te rijden.
Omdat ik de rs6 zou blijven rijden is door van Kronenburg in combinatie met JD Engineering alles preventief volledig onder handen genomen en alle facturen zijn hiervan beschikbaar (+-17000 euro)Ook is er een nieuwe computer gemonteerd met de nieuwste software.
Tevens is er een compleet carbon pakket gemonteerd voor een extreem mooie look!(kan ook origineel geleverd worden)
Motor is net ingereden en kan op gewenst vermogen geleverd worden 560-740 pk met max 1050 nm.
Auto is in werkelijkheid mooier als op de foto's
Vanaf 3.000 tpm voel je de kracht van de V8 exploderen en rond de 6.500 tpm schakelt de achttrapsautomaat van transmissiespecialist ZF razendsnel op. In manuele modus ramt de RS 6 met stevige klappen door de versnellingen heen en het mooiste is: de automaat zal de bestuurder nooit overrulen - zelfs niet als je het gaspedaal in de kickdown trapt. De relatief lange eerste versnelling maakt 't mogelijk om soepel voluit weg te sprinten en dankzij de Quattro-vierwielaandrijving geven de banden geen kick. Waar je in de BMW M5 liever in de tweede versnelling wegrijdt om doorspinnende achterbanden te voorkomen, doet de Audi het in elke versnelling perfect. Dat maakt 'm wellicht minder opzwepend dan de sneller zoekende M5, maar de hoeveelheid grip én controle die je in de RS 6 hebt is indrukwekkend. Vergeet niet om al bij 6.000 tpm door middel van de pook of schakelpaddles achter het stuur op te schakelen, want de achttraps automaat reageert met een kleine vertraging. Net die halve seconde bedenktijd kan de 4.0 TFSI onnodig in de toerenbegrenzer jagen.
Zoals gebruikelijk bij Audi kun je allerlei instellingen kiezen of ze zelf configureren. Sommige onderdelen zijn daarbij standaard en andere optioneel, zoals het sportdifferentieel. Met alles in 'Dynamic' heb je een behoorlijke 'hete' stationwagen, zelfs zo heet dat de RS 6 mij aangenaam verrast. Quattro staat al gauw gelijk aan meer tractie en grip, maar tegelijkertijd ook
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.