Bouwjaar | 19-03-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.577 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-742-ZV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.773 cc |
Vermogen | 154 kW (210 pk) |
€ 22.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.577 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-742-ZV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.773 cc |
Vermogen | 154 kW (210 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Eminent |
Contactpersoon | Jelle Ekkel |
Adres | Koematen 44 |
Postcode | 8331 TK |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 346642 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-eminent.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 232 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 186 x 146 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.370 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 231 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Uniek! Een youngtimer zonder noemenswaardige gebruikssporen binnen of buiten! 'Gelijk een nieuwe' is overdreven, maar deze Audi A6 Avant komt wel èrg dicht in de buurt. Aldus kan gesproken worden van een 'net ingereden' Audi A6 Avant 2.8 FSI Quattro Tiptronic met origineel 61.577 km.
En zo ingetogen als de verschijning is, in neutraal zilver metallic met de standaard 16 inch wielen, zo uitbundig is de uitrusting. Als u deze Audi koopt baadt u zich in stille luxe, met perfect zittende sportstoelen in leder/alcantara, automatische airconditioning met gescheiden zones, cruise control, stoelverwarming met 5 standen, adaptieve luchtvering met bodemhoogteregeling, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging, rijstrook-assistent, achteruitrijcamera, bi-xenon verlichting, pdc voor en achter, DSP audio, navigatie, Bluetooth voorbereiding, middenarmsteun, elektrische lendesteunverstelling, elektrisch inklapbare spiegels en uitneembare zonnewering vanaf de achterdeuren.
Het weggedrag en rijkarakter van deze Audi is van zeer hoog niveau, door de combinatie van het lage zwaartepunt, de koppelrijke V6 FSI motor met 209 pk en automaat, Quattro vierwielaandrijving, adaptieve luchtvering, en de sportstoelen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zeer comfortabel, maar ook zeer sportief indien gewenst, de adaptieve luchtvering past zich voortdurend aan. De Audi ligt door de geringe kilometerstand nog als een blok op de weg, voelt zeer strak aan, er is geen enkel bijgeluidje te horen en de automaat, motor en remmen functioneren nog zo exact en intuïtief als nieuw.
De Audi was tot en met 2016 van eerste Duitse eigenaar, een Doktor van hoge leeftijd. Deze liet de Audi dealer onderhouden en gebruikte de Audi alleen voor lange ritten, waarbij de Audi tussentijds garage gestald werd.
De tweede eigenaar, van wie ik de Audi rechtstreeks overnam, gebruikte de Audi eveneens uitsluitend voor lange afstanden en stalde de Audi uitsluitend in de garage. Beide eigenaren lieten de Audi penibel onderhouden, gedeeltelijk door de Audi dealer en gedeeltelijk door de vakgarage om de hoek, met een complete ordner vol met rekeningen en meer. De Audi staat op bijna nieuwe Michelin Crossclimate 4-seizoens banden, en heeft recentelijk nog groot onder
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.