Bouwjaar | 08-03-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.390 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-GDT-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.698 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.390 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 89-GDT-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.698 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Haafkes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | kerkstraat 90 |
Postcode | 7471 AN |
Plaats | Goor |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 272710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohaafkes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2005 - 2008
Modelcode: C6
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 223 km/u
Maten
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.790 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.445 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Wij vragen u een afspraak te maken zodat wij de auto voor u kunnen klaarzetten.
Alle auto's worden geleverd met de wettelijke garantie.
Disclaimer: Ondanks alle zorgvuldigheid kan het voorkomen dat de omschreven uitvoering niet overeenkomt met de auto. Wij vragen u dit voor aankoop te controleren! Na de aankoop kunnen we geen aansprakelijkheid meer accepteren omtrent de uitvoering, opties en algehele staat. Wij vragen u hiervoor begrip.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.