Audi A6 Avant 4.0 TFSI RS6 quattro 360cam soft close TOPSTAAT INRUIL MOGELIJK

€ 49.500,-

Bouwjaar 09-10-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.432 km
Deuren 5
Kenteken HK-795-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.993 cc
Vermogen 444 kW (605 pk)

Audi A6 Avant 4.0 TFSI RS6 quattro 360cam soft close TOPSTAAT INRUIL MOGELIJK


€ 49.500,-

Algemeen

Bouwjaar 09-10-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 155.432 km
Deuren 5
Kenteken HK-795-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.993 cc
Vermogen 444 kW (605 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VTR Motoren
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fabrieksweg 2a
Postcode 7451 PT
Plaats Holten
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 28884395 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vtrmotoren.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 285/30 R21
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 321 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 194 x 146 cm
Wielbasis: 291 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.910 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.565 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal

De Audi rs6 is vanaf 2019 in mijn bezit en komt van een bekende van ons. De auto staat altijd droog in een goeie garage. Reden van verkoop is dat ik er amper aan toe kom om er mee te rijden.
Omdat ik de rs6 zou blijven rijden is door van Kronenburg in combinatie met JD Engineering alles preventief volledig onder handen genomen en alle facturen zijn hiervan beschikbaar (+-17000 euro)Ook is er een nieuwe computer gemonteerd met de nieuwste software.
Tevens is er een compleet carbon pakket gemonteerd voor een extreem mooie look!(kan ook origineel geleverd worden)
Motor is net ingereden en kan op gewenst vermogen geleverd worden 560-740 pk met max 1050 nm.

Auto is in werkelijkheid mooier als op de foto's





Vanaf 3.000 tpm voel je de kracht van de V8 exploderen en rond de 6.500 tpm schakelt de achttrapsautomaat van transmissiespecialist ZF razendsnel op. In manuele modus ramt de RS 6 met stevige klappen door de versnellingen heen en het mooiste is: de automaat zal de bestuurder nooit overrulen - zelfs niet als je het gaspedaal in de kickdown trapt. De relatief lange eerste versnelling maakt 't mogelijk om soepel voluit weg te sprinten en dankzij de Quattro-vierwielaandrijving geven de banden geen kick. Waar je in de BMW M5 liever in de tweede versnelling wegrijdt om doorspinnende achterbanden te voorkomen, doet de Audi het in elke versnelling perfect. Dat maakt 'm wellicht minder opzwepend dan de sneller zoekende M5, maar de hoeveelheid grip én controle die je in de RS 6 hebt is indrukwekkend. Vergeet niet om al bij 6.000 tpm door middel van de pook of schakelpaddles achter het stuur op te schakelen, want de achttraps automaat reageert met een kleine vertraging. Net die halve seconde bedenktijd kan de 4.0 TFSI onnodig in de toerenbegrenzer jagen.

Zoals gebruikelijk bij Audi kun je allerlei instellingen kiezen of ze zelf configureren. Sommige onderdelen zijn daarbij standaard en andere optioneel, zoals het sportdifferentieel. Met alles in 'Dynamic' heb je een behoorlijke 'hete' stationwagen, zelfs zo heet dat de RS 6 mij aangenaam verrast. Quattro staat al gauw gelijk aan meer tractie en grip, maar tegelijkertijd ook

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A6 | Moeiteloos vooruit

Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?

Autotest | Audi A6 Moeiteloos vooruit

De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.

Plus

  • verpletterend snel, relatief zuinig
  • sportief en comfortabel
  • overtuigt als premium product

Min

  • past nauwelijks in een parkeervak
  • pas echt compleet met opties

Conclusie

De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.

Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.

Deel deze advertentie