Bouwjaar | 01-08-2003 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.075 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 06-ND-NX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2003 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.075 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 06-ND-NX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wim Roetert Auto's |
Contactpersoon | Roetert |
Adres | de Meente 17 |
Postcode | 8121 EV |
Plaats | Olst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12075891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wimroetert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/60 R15
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 383 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 240 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 895 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.435 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 490 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkerblauw
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Mooie Audi A2.
Van binnen en buiten in een nette staat voor de leeftijd.
Onderhoudsboeken aanwezig.
APK geldig tot 27-09-2024 (Nieuwe APK altijd mogelijk).
Nieuwsgierig geworden? Bel of mail ons!
- Voor meer auto's kijk op onze website www.wimroetert.nl.
- Wij zijn WEL blij met uw inruilauto!
- Wij betalen ook toe op een duurdere auto!
- Stel ons even op de hoogte van uw komst, dit omdat wij veel onderweg zijn om auto's te halen.
- Wij zijn elk moment van de dag bereikbaar op 06-53735703 en bij geen gehoor op 06-12075891
- Een autoverzekering tegen de scherpste premie kunt u bij ons afsluiten.
- Like en Volg ons op Facebook of Twitter en u bent direct op de hoogte van ons nieuwe aanbod
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A2 | Wijsneus
De eerste kennismaking met Audi's bijzondere kleintje was een aangename. Niet alleen stuurt de auto heerlijk, de Audi A2 is vooral een slimme auto. Door modern materiaalgebruik is de auto heel licht en heeft daarom aan een bescheiden motor voldoende om prima prestaties neer te zetten. Sinds enige tijd is de auto ook leverbaar met een passende bijzondere dieselmotor: een 1.4 liter diesel.
De A2 maakt de slogan Voorsprong door techniek echt waar. Deze Audi is zijn tijd vooruit met een slim ontwerp, moderne materialen en efficiente aandrijvingen.
Plus
- doordacht concept
- veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
Min
- roffelend geluid driecilinder motor
- forse tildrempel bagageruimte
Conclusie
De Audi A2 lijkt in eerste instantie een wat vreemde auto: efficiënt ruimtegebruik door een hoge koets, een laag gewicht door bijzondere materialen, een zeer zuinige drie-cilinder dieselmotor en toch de welbekende gepeperde Audi-prijs. De Audi A2 is heel milieuvriendelijk dankzij doordachte techniek, maar dat wordt gecombineerd met heel veel rijplezier. Het geheel wordt afgemaakt met het Audi-imago dat de exclusiviteit nu niet uit de prijs haalt, maar uit het feit dat deze A2 diesel simpelweg slimmer is dan de rest. Dat moet zo z'n invloed hebben op de bestuurder!