Bouwjaar | 25-08-2021 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.804 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | L-054-ZH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
€ 69.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2021 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 62.804 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | L-054-ZH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Munsterhuis Renault Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 31-49 |
Postcode | 7554 NG |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2430055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.munsterhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 260 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 180 x 126 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.082 kg
Laadvermogen: 241 kg
GVW: 1.323 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 995 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 295): Munsterhuis Garantiepakket A: Munsterhuis Standaard Aflevering t.w.v. €295,- - Wettelijke garantie - APK van minimaal 12 maand - Technische inspectie & vloeistof controle - Wassen & stofzuigen van de auto - Kwart tank aan brandstof - Onvermijdbare kosten zoals legeskosten & tenaamstellingskosten
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alpine A110 | Puur mechanisch
"Puur elektrisch" is het toverwoord bij nieuwe auto's. De meest verkochte auto's zijn bijna allemaal elektrisch en autofabrikanten investeren alleen nog in elektrische aandrijving. Dat is goed nieuws voor de doorsnee automobilist, maar minder goed nieuws voor de traditionele autoliefhebber wiens voorkeur nog altijd uitgaat naar puur mechanische aandrijving. Daarom is er een nieuwe uitvoering van de Alpine A110, die nog meer is gericht op puur autorijden. Maak kennis met de "A110 R".
De Alpine A110R is een circuit-auto die zich leent voor gebruik op de openbare weg. Gewichtsreductie, stroomlijn, speciale banden en een instelbaar onderstel zorgen voor een sublieme rijeigenschappen.
Plus
- puur, mechanisch gevoel
- gemaakt voor het circuit, bruikbaar op de openbare weg
- relatief zuinig
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- beperkt overzicht door ontbreken binnenspiegel
Conclusie
De Alpine A110 is er nu ook als "R". Naast een generieke, luxe en sportieve versie is de "R" de radicaal sportieve variant van de A110. Daartoe is de motor niet aangepast, maar vrijwel alle andere onderdelen zijn dat wel. Lichtgewicht materialen zorgen voor nog betere prestaties. Speciale banden, een instelbare wielophanging en meer neerwaartse druk maken de A110 R merkbaar alerter en zorgen voor een nog betere wegligging. Dit pure mechaniek komt optimaal tot zijn recht op het circuit, terwijl de auto zich nog steeds leent voor dagelijks gebruik op de openbare weg.