Alfa Romeo Mito 1.4 T Centenario
€ 4.500,-
Bouwjaar | 07-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.790 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 85-LVX-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.790 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 85-LVX-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Post APK Keuringsstation |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berkenbroek 4 |
Postcode | 8331 VG |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 521515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | garagegertpost.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4063 x 1720 x 1453 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.210 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Getuned op 225PK
= Bedrijfsinformatie =
Voor vragen kunt u gerust contact opnemen, wij staan u graag te woord.
Wij ruilen graag uw huidige auto in. (alles is welkom)
Wij zijn een RDW erkend bedrijf.
Graag telefonisch een afspraak maken voor bezichtiging, telefoon: 0521 521515.
Onze openingstijden zijn:
Maandag, Donderdag van 08.15u - 21.00u
Dinsdag, Woensdag, Vrijdag van 08.15u - 18.00u
Zaterdag van 08.30u - 16.30u
De informatie is met grote zorg samengesteld. Ondanks dit is het mogelijk dat de informatie onvolledig weergegeven wordt of eventueel fouten kan bevatten. POST APK doet zijn best om alle informatie en diensten zo goed en foutloos mogelijk aan te bieden. Post APK kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele type- zet fouten. Post APK aanvaard dan ook geen enkele aansprakelijkheid in deze.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.