Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Distinctive

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-09-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 333.911 km
Deuren 3
Kenteken 04-RXS-1 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Distinctive


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 23-09-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 333.911 km
Deuren 3
Kenteken 04-RXS-1 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ACW Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 21a
Postcode 8061 RB
Plaats Hasselt
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23119291 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.acwautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

inruil koopje nette en goed rijdende auto voor handelsprijs

Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm ECO Distinctive


- Kenteken: 04-RXS-1
- Merk: Alfa Romeo
- Model: MiTo
- APK tot: 24-09-2024
- Tellerstand: 333911 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1248 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 199B4000
- Vermogen: 62 kW / 84pk
- Ledig gewicht: 1125 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 3.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 406 cm
- Hoogte: 1453 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 318 - 330 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Achterspoiler
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Speciale kleur
- Sportvelgen

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie


Deze zeer gunstig geprijsde Alfa Romeo MiTo is zonder overdrijven echt een fantastische occasion. Deze diesel heeft een handgeschakelde versnellingsbak. Een start-stop systeem is ook aanwezig, dat helpt u om het brandstofverbruik te reduceren. In deze Alfa Romeo profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.

Al uw favoriete radiozenders letterlijk onder handbereik: dat kan met audiobediening op het stuur. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. Ook lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Alfa Romeo MiTo samen. Veiliger en zuiniger? Het bandenspanningscontrolesysteem draagt daaraan bij. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem wer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie