Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio | 510pk | Carbon | Adaptive Cruise | Rosso Competizione

€ 54.950,-

Bouwjaar 28-12-2017
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.198 km
Deuren 4
Kenteken L-732-PK Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio | 510pk | Carbon | Adaptive Cruise | Rosso Competizione


€ 54.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-12-2017
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.198 km
Deuren 4
Kenteken L-732-PK Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ibalo Sportscars BV
Contactpersoon Mike Frons
Adres Breukersweg 14
Postcode 7471 ST
Plaats Goor
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)547 - 214023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 16077586 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ibalo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2016 - 2023

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 307 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 187 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.150 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,4 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Het was voor Alfa Romeo best een gok om de naam Giulia te gebruiken. De voorganger van de Giulia, de 159, was beslist een leuke auto maar miste het absolute Alfa Romeo gevoel. De Giulia van de eerste generaties was een toonaangevende sportsedan in haar segment dus de ambities van Alfa Romeo waren direct duidelijk. Met de Giulia bracht Alfa Romeo dus eindelijke weer eens een onvervalste Italiaanse sportsedan op de markt: een goed gelijnde koets, een uitstekende motor en natuurlijk achterwielaandrijving. De introductie van het model mag bijna worden gezien als een heuse terugkeer naar een segment waarin Alfa té lang niet aanwezig was. Een absolute bijzonderheid in dit segment was het feit dat Alfa Romeo er voor heeft gekozen om elke motorisering te voorzien van een carbon aandrijfas. Dat is een onderdeel dat normaal gesproken alleen voorbehouden is aan de meest exclusieve sportauto's. Het aanbod in motoren was vanaf het begin heerlijk divers en elke motor was zonder uitzondering een goede keuze. Het hart van de liefhebber gaat echter pas écht sneller kloppen bij het zien van de hier getoonde QV. Sinds jaar en dag is QV de aanduiding voor snelle modellen van de firma uit Turijn. Quadrifoglio Verde is voorbehouden aan de meest krachtige en sportieve modellen uit een range. Dit exemplaar werd nieuw geleverd in Duitsland in 2017 en is sinds juli 2021 in Nederland.




Dit exemplaar werd door de eerste eigenaar onberispelijk samengesteld. Het exterieur werd besteld in Rosso Competizione en het uitgebreide Carbon pakket. De eerste eigenaar bestelde eveneens de uiterst fraaie gesmede Fuchs velgen die zijn voorzien van goede banden in de correcte maten. De lak verkeert in zeer goede staat en heeft slechts wat hele lichte sporen van gebruik die passen bij de leeftijd en kilometerstand van de auto.




Het interieur is eveneens heerlijk sportief uitgevoerd. De sportstoelen zitten fantastisch en zijn voorzien van elektrische verstelling &eacut

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?

Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?

Autotest | Alfa Romeo Giulia Laatste kans of laten staan?

De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.

Plus

  • goede prestaties
  • authentiek mechanisch gevoel
  • uitstekend weggedrag

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde uitrusting
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.

Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.

Deel deze advertentie