Alfa Romeo Brera 3.2 JTS Q4 SkyWindow, tik in de motor
€ 2.999,-
Bouwjaar | 05-03-2007 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.953 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 86-TX-XF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.195 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2007 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.953 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 86-TX-XF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.195 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Solide Autohandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Almeloseweg 192 |
Postcode | 7614 LB |
Plaats | Mariaparochie |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18104949 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.solideautohandel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4410 x 1830 x 1341 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.605 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.705 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 273 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik in de stad: 16,9 l/100km (1 op 5,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
We can make the export documents:
- Export document €30
- insures 2 weeks €100
Total document export for drive €130 euro
Wij krijgen elke dag nieuwe auto's binnen voor de export en handel! Wij verkopen auto's onder de marktwaarde voor export en handel prijzen!
Wilt u als particuliere klant een auto uit onze voorraad kopen? Dan is dit volledig op eigen risico zonder enkele vorm van Garantie! Daar is de prijs ook naar! Er zit dus geen onderhoud en garantie inbegrepen. Ook kan de prijs verschillen voor de particuliere markt omdat sommige auto's rest BPM hebben.
OPENINGSTIJDEN:
MAANDAG T/M VRIJDAG: 09:30 TOT 16:30.
ZATERDAG: 11:00 tot 16:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Brera | Supermodel
Een supermodel is nog mooier dan een gewoon fotomodel. De Alfa Romeo Brera is zo veel mooier dan gewone auto's, dat dit model de titel "supermodel" ook verdient. Toen de Brera in 2002 als conceptcar op de Autosalon van Genève werd getoond, was het zonder enige twijfel de ster van de show. Kort daarop begon een ware prijzenregen voor de ontwerpers van de Brera. Nu staat de auto daadwerkelijk in de showroom en is de vraag: rijdt hij zo goed als hij er uitziet?
De Alfa Romeo Brera is mooier dan mooi en zet andere schoonheden op afstand. Maar de Brera rijdt niet beter dan andere auto's. De auto heeft geen grote nadelen, maar is niet spannend om te rijden.
Plus
- mooi ... en snel
- mooi ... en comfortabel
- mooi ... en sportief
Min
- weinig hoofdruimte
- matig functionerend audio- en communicatiesysteem
- weet niet te overtuigen als het fijnste dat Alfa Romeo te bieden heeft
Conclusie
Een supermodel is nog mooier dan een gewoon fotomodel. Maar die sterrenstatus maakt een supermodel niet intelligenter, leniger of vriendelijker dan een ander. Eenzelfde gevoel geeft de Alfa Romeo Brera ook. De auto is ontegenzeglijk mooier dan mooi en zet andere schoonheden op afstand. Maar de Brera rijdt niet heel veel beter dan andere auto's. De auto heeft geen enkel echt nadeel, maar de Brera is niet zo superieur als het uiterlijk doet vermoeden.
Zoals iedere Alfa Romeo is ook de Brera een geslaagde combinatie van sportiviteit en comfort. In de basisuitvoering is de Brera snel, maar niet supersnel. De wegligging is prima, maar niet buitengewoon. De techniek is modern, maar niet revolutionair. Kortom: wie een Alfa Romeo Brera koopt haalt daarmee misschien geen supersportwagen in huis, maar menigeen zal zich zielsgelukkig prijzen om dagelijks op pad te kunnen gaan met een heus supermodel (Ivo Kroone).