Volkswagen Golf 1.6 TDI 110PK COMFORTLINE Navi Clima Pdc Trekhaak
€ 8.950,-
Bouwjaar | 01-07-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JZ-657-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JZ-657-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Reekers Automotive |
Contactpersoon | Robin Reekers |
Adres | Breemarsweg 177 |
Postcode | 7553 HG |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2438881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.reekersautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Een betrouwbare auto met een scherpe prijs!
- Inruil heeft de voorkeur. Taxatie op locatie.
- Alle financieringsvormen mogelijk.
- Standaard 14 dagen aankoop garantie
(motor en aandrijflijn).
- 3/6 maanden garantie en onderhoud mogelijk.
- Kopen en meenemen op 1 dag!
De auto is van buiten en binnen in nette staat. Professioneel gereinigd. De Bekleding is netjes, heel en geurvrij. 2 sleutels aanwezig. De auto is reeds gecontroleerd en vloeistoffen zijn bijgevuld.
Afleverpakket 1: ? 195,-
14 dagen garantie / Maximaal 1000KM (Motor, versnellingsbak, aandrijflijn en airco). Inclusief onderhoudsbeurt en minimaal 6 maanden APK
Afleverpakket 2: ? 395,- (tot 250.000km/ 15 Jaar).
3 maanden/ 5000km garantie (Motor, versnellingsbak, aandrijflijn en airco). Inclusief onderhoudsbeurt en minimaal 6 maanden APK.
Afleverpakket 3: ? 695,- (tot 200.000km/ 12 Jaar).
6 maanden/ 10000km garantie (Motor, versnellingsbak, aandrijflijn en airco). Inclusief onderhoudsbeurt en minimaal 8 maanden APK.
De voorwaarden staan op de onze website.
Altijd een snel wisselende voorraad van ruim 50 auto's met een scherpe prijs! (k)open op afspraak 074-2438881
Wilt u alleen uw huidige auto verkopen; dan doen wij een snelle taxatie en u krijgt een goed bod voor uw auto. Direct betaald.
Bezichtiging uitsluitend op afspraak.
Breemarsweg 177 te Hengelo
ma, di , wo, do en vrijdag van 9:00 tot 17:00 aanwezig op afspraak.
Zaterdag van 9:30 tot 16:00
verkoop@reekersautomotive.nl
074-2438881
Kijk voor de gehele voorraad op: www.reekersautomotive.nl en bereken uw maandbedrag!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.