Volkswagen Golf E-Golf Sportsline 12.845,- NA SUBSIDIE - CarPlay, PDC, LED
€ 14.845,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.319 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TV-531-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.319 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TV-531-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zieleman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg. Backxlaan 206 |
Postcode | 7711 AL |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 481288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozieleman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Leuk dat je kijkt naar onze auto! Deze auto is van de eerste eigenaar, de historie is compleet en is altijd netjes onderhouden. Let op, de auto heeft een netto meeneemprijs van ? 14.845,-. Voor de full-serviceprijs (optioneel) betaal je ? 15.900,- (nieuwe APK, volledige BOVAG garantie, onderhoudsbeurt en een volledige was- en poetsbeurt). Heb je geen inruil? Dan krijg je van ?500,- korting op de full serviceprijs. Deze auto is net nieuw binnen, wat betekent dat hij nog niet schoon is gemaakt. Uiteraard wordt hij nog netjes schoongemaakt.
Stijlvol design en topprestaties zonder emissies. Deze Volkswagen Golf verbindt elegante lijnen met krachtige elektrische aandrijving zonder schadelijke uitstoot. Met zijn krachtige elektromotor biedt deze auto een uitzonderlijk rijgenot. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. Ontspannen rijden begint met de juiste zit. Daar zorgen de in hoogte verstelbare bijrijdersstoel wel voor. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen zijn aan boord.
Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met harde schijf, via knoppen op het stuur en middels spraakbediening. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. Ook regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem.
Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. Bel ons voor een proefrit en we weten zeker dat u overtuigd bent van elektrisch rijden. Wanneer schikt het u?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.